streda, 2. októbra 2013

Mesačná chvastačka #1 - september 2013 /meme/


Meme u Judit
Cieľom tohto meme je napísať, aké knihy nám rôznym spôsobom 
pribudli za celý mesiac do knihovničky a teda "pochváliť" sa nimi. :)



Knihy kúpené:
Sériu Vlci z Mercy Falls som si chcela prečítať už veľmi dávno, keď mi o nej ešte rozprávala kamarátka. A teraz, keď boli na Martinuse tie zľavy, neodolala som a hneď som si ich objednala. Tak ich mám konečne doma a sú úplne nádherné. Už sa teším, keď sa pustím do čítania. :)


Knihy vyhrané:
Knihu Erebos od Ursuly Poznanski som vlastne vyhrala ešte niekedy počas letných prázdnin, ale prišla mi až teraz v septembri. Asi mala dlhú cestu z Čiech. :P Som rada, že mám české vydanie, pretože má krajšiu obálku ako je tá slovenská.







Knihy darované:
Túto knihu o živote dona Bosca som dostala ako spomienku na jedinečný deň v mojom živote a som za ňu veľmi rada. Veď čo môže byť krajšie ako pamiatka na niečo než kniha s venovaním? :) 









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára