štvrtok, 31. októbra 2013

Mesačná chvastačka #2 - október 2013 /meme/


Meme u Judit
Cieľom tohto meme je napísať, aké knihy nám rôznym spôsobom 
pribudli za celý mesiac do knihovničky a teda "pochváliť" sa nimi. :)


Knihy kúpené:
Tieto knihy som si kúpila ako spomienku na misionárov, ktorí u nás boli. Veľmi sa mi páčia, pretože to bude zmena oproti všetkým tým príbehom, čo čítam. Občas si treba dať pauzu a prečítať si aj niečo na zamyslenie. :)





Knihy vyhrané:
Prvú knihu som vyhrala ešte v lete, ale prišla mi až teraz. Som na ňu zvedavá, pretože to bude moja prvá skutočná kriminálka, ktorú budem čítať. :P V pasci bola kniha, ktorú som si vybrala sama - výhrou bola ľubovoľná kniha od albatrosmedia.sk. Veľmi sa na ňu teším, ale chcela by som ju čítať v období, keď bude vonku skutočne snežiť aby to bol silnejší čitateľský zážitok. :P Možno to už bude zachvíľu, lebo ako hovorí jedna pranostika: "Martin na bielom koni." :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára