piatok, 27. decembra 2013

Aké knižky som si našla pod stromčekom? 24.12.2013



Nevedela som, či mám s týmto počkať až do Mesačnej chvastačky na konci mesiaca, ale nakoniec som sa rozhodla napísať o tom samostatný článok, kedže bude len taký krátky. :) Chcem vám ukázať aké knižky som našla v Štedrý deň pod stromčekom, pretože sama mám rada takéto články na iných blogoch. Bola by som rada, ak by ste mi napísali aké knižky ste dostali vy alebo odkazy na vaše články. :)



Prvá kniha, ktorá na mňa vykukla spod baliaceho papiera bola Měděný jezdec od Paulliny Simonsovej. Je ešte krajšia než som si myslela! O túto knihu som si Ježiškovi napísala sama, ale do poslednej chvíle som si ňou nebola istá, kedže takmer všade bola vypredaná. Bola som preto moc, moc rada keď som ju dostala. Zatiaľ je úžasná a som šťastná, že tieto sviatky si ju môžem čítať. A to by som si nikdy nepomyslela, že budem chcieť čítať knihu o vojne. :P


No a potom sa ku mne blížil ešte maličký balíček od maminy a ja som vôbec netušila, čo by v ňom mohlo byť. Na fotke to vyzerá byť veľké, ale naozaj je to taká miniknižka so 181 citátmi - Matky a dcéry. Veľmi trefné. :D Strašne moc sa mi páči, mám rada takéto knižôčky - dokonca je v puzdre. A vydal ju Slovart, chápete? Nevedela som, že vydáva aj takéto knižky. Už mám jednu podobnú, o sestrách... od sestry. :D Veľmi ma to prekvapilo a potešilo. :)

6 komentárov:

  1. Ja som dostala iba jednu, ktorú mi darovala sestra :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No Měděného jezdca som dostala tiež od sestry. :)

      Odstrániť
  2. Jé, Měděný jezdec! To je skvělá knížka! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Měděného jezdce, si taky chci přečíst, podle anotace to vypadá hodně dobře :)
    Já dostala k Vánocům od mamky Dallas 63 od Kinga, tak už se těšim až se do toho začtu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :) prečítala som už 60 strán a je to ú-žas-né. :)

      Odstrániť