nedeľa, 2. februára 2014

Mesačná chvastačka #5 - január 2014 /meme/


Meme u Judit
Cieľom tohto meme je napísať, aké knihy nám rôznym spôsobom 
pribudli za celý mesiac do knihovničky a teda "pochváliť" sa nimi. :)

Knihy kúpené:
Tento mesiac som si nekúpila nič, ale ešte v decembri som si objednala Staying strong od Demi, ktorá mi však prišla až niekedy v polke januára. Je to moja prvá knižka v angličtine, objednala som si ju hlavne kvôli tomu. Vďaka krátkemu motivačnému textu na každý deň sa chcem zlepšiť v mojej biednej angličtine. :D Má krásnu obálku, grafiku vnútri a myšlienky. :) Vydavateľstvo Tatran potvrdilo, že ju ešte tento rok vydá na Slovensku.

Vyhrané:
Tento mesiac som ani nič nevyhrala, ale aby to tu nebolo také prázdne, rozhodla som sa sem ešte zarátať aj vyhratú podpiskartu od Kerstin Gier z jednej blogtour, ktorú venovala samotná autorka. Vyhrala som ju tiež ešte v decembri, ale prišla mi až v januári. Ak niekto nevie (je vôbec na tejto planéte ešte niekto, kto by nevedel? :D) Kerstin je autorka série Rudá jako rubín, Modrá jako safir, Zelená jako smaragd a pripravovanej novinky Silber, na ktorú sa strašne tento rok teším. :)

10 komentárov:

  1. Tá kniha má veľmi peknú obálku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To áno, ale snehobielu, že sa jej bojím chytiť a mať ju na stole. :D

      Odstrániť
  2. O tej knižke od Demi som nemala ani páru :O idem si ju nejak vygúgliť a pridať do wishlistu :) a veľa šťastia s anglínou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Dá sa objednať na Martinuse, Gorile a ja ju mám z Eurobooks.

      Odstrániť
  3. Juu, Demina kniha výjde na Slovensku? Bomba :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Podpiskarta se náhodou počítá! :) Autogram od autora nemám doma ani jeden :( :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No veď to, bola som taká šťastná, keď sa mi ho podarilo vyhrať. :)

      Odstrániť
  5. Demina kniha je skvelá :O úžasná obálka a teším sa, keď vyjde aj na Slovensku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Je skvelá, ale občas mi dá tá angličtina dosť zabrať. :)

      Odstrániť