piatok, 14. februára 2014

Varovanie! V tomto článku sa až 6x nachádza slovo 'láska' (s nadpisom 7) :D




Takže, dnes je sviatok sv. Valentína - teda čas pre všetkých zaľúbených zaľúbencov. Ale ja si myslím, že na Valentína by sme sa mali sústrediť na všetkých svojich blízkych a nielen na páriky. Je to predsa čas lásky a tá má rôzne podoby. Rozhodla som sa, že vám pár z nich pomocou kníh ukážem. :)


Sesterská láska:
Katniss & Prim

Niekedy je sestra to jediné, čo máš. Niekedy v nej nájdeš svoju druhú polovicu, najlepšiu kamarátku a celú rodinu. To bola aj Prim pre Katniss, ktorá bola ochotná obetovať svoj život za ten jej.
Tip: nikdy svoju sestru neopusti, neváhaj sa za ňu postaviť a odvážne ju bráň. Raz to možno budeš potrebovať aj ty. :)

Nemá láska:
Harry & Hedviga

Pozná to každý kto mal alebo má nejaké domáce zvieratko. Občas dokážu tieto nemé stvorenia pochopiť a rozveseliť oveľa lepšie ako nejaký človek. Sú pre nás najlepšími priateľmi. Vybrala som sem H&H preto, lebo pre Harryho to platilo dvojnásobne viac, keďže na začiatku a cez prázdniny nemal nikoho iného. A to, čo sa stalo v siedmej časti Rowlingovej nikdy neodpustím!
Tip: venuj svojmu zvieratku viac času. Ty máš priateľov, rodinu, ale ono okrem teba nemá predsa už nikoho iného. Môžem ti zaručiť, že lásku, ktorú mu dáš ti 10 násobne vráti. A to privítanie, keď sa vrátiš domov nenahradí nič iné. :)


Mamina láska:
Bella & Renesmee

Každý to pozná - mama je len jedna. Ale tak, ako je mama dôležitá pre dcéru, tak aj dcéra je dôležitá pre mamu. Bella zniesla všetky bolesti sveta, len aby Renesmee žila. Aj všetko prehováranie. To puto medzi matkou a dieťaťom je také zvláštne...
Tip: nezabudni komu ďakuješ za život. :)


Kamarátska láska:
Rose & Lissa

Poznáte ten pocit, keď vás kamarát/ka pozná lepšie než vy sami? Rose a Lissa určite. Ich kamarátstvo je veľmi silné a verné.
Tip: ochraňuj svoju kamarátku pred strigojmi




To je iba zopár podôb, ktoré ma napadli a ktoré som našla. Ak ešte nejaké máte, napíšte ich. :)

6 komentárov:

  1. Moc se mi líbí vztah mezi Hedvikou a Harrym a Rose a Lissou. =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pri nemej láske som rozmýšľala aj o Prim & Iskerníkovi, ale Hry o život už boli, tak som dala Harryho s Hedvigou. :)

      Odstrániť
    2. Dobre si si vybrala. :) Lebo Iskerník nebol vo filme a v knihe tak veľa spomenutý, to by si mohla vybrať aj Priminu kozu Lady :D (just joking)

      Odstrániť
    3. :DDDDDDDDDD very good joke! :D

      Odstrániť
  2. Pekný nápad, dojalo ma to a súhlasím. Mnohí si myslia, že Valentín je len o mileneckej láske, ale nie, je všeobecne o láske každého druhu :)
    Trochu ma ale rozosmiala Rose a Lissa, lebo dosť často to vyzerá tak, že Rose už prekračuje hranice priateľstva a je skôr panovačná a chce Lissin život riadiť za každú cenu a to sa mi na nej nepáči.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Možno máš pravdu, neviem to posúdiť, lebo zatiaľ som čítala len prvé dva diely. Nevedela som však nájsť nejaké iné veľké priateľstvo v knihách, ktoré som prečítala. Okrem Harryho Pottera, s ktorým som sa už nechcela opakovať.

      Odstrániť