štvrtok, 27. februára 2014

Vyhlásenie výhercu alebo Dočkali sme sa filmu! :)



Ahojte,
dlhšie som nepridala žiaden článok či recenziu, čo ma mrzí. Možno vám to však vynahradí toto vyhodnotenie súťaže o záložky a vyhlásenie výhercu. :) Niektorým z vás už asi oči preskočili rovno na to meno šťastného, ale aj tak nevynechám ešte zopár mojich kecov. :D

V súťaži sa vás zapojilo 16, za čo vám veľmi pekne ďakujem a som rada, že sa vám záložky tak páčili. :) Pýtala som sa vás, či by ste chceli byť radšej moroji alebo dampíri a väčšinou ste teda chceli byť tými dampírmi. Vyrobila som pre vás takýto graf vašich odpovedí. Odpoveď 'iné' zahŕňa človeka, tieňolovca a vlkolaka. :D


Ak to niekoho zaujíma, keby som si musela vybrať ja, tiež by som radšej bola dampírom. Obidva druhy majú svoje klady a zápory, ale pre mňa boli rozhodujúce dva klady dampírskeho sveta - že môžu chodiť aj na slnko a nemusia piť krv (fuj). Majú v sebe viac tej ľudskosti.

A teraz už prejdem konečne k tomu výhercovi a ním sa stáva...

Ariel

Gratulujem! Poslala som ti e-mail, máš 3 dni na odpoveď inak vylosujem niekoho ďalšieho. 3:D Dúfam, že tieto záložky budú pre teba peknou a jedinečnou spomienkou na premiéru prvého filmu UA. :)

4 komentáre:

  1. Asi trikrát som čítala to meno, lebo som nemohla uveriť, že som to vyhrala. :D :D A určite nebudú pre mňa záložky len jedinečnou spomienkou, ale budú mi aj spríjemňovať čítanie. Naposledy ďakujem. :)

    OdpovedaťOdstrániť