pondelok, 17. marca 2014

#goodreads tag



Predvčerom som sa dozvedela, že aj ja som bola nominovaná do tohto tagu a to od Sabri. Za to jej ďakujem. :) Goodreads som spoznala už v roku 2013, ale iba tento rok som si začala na ňom zaznamenávať knihy.

1. Akú knihu si naposledy prečítala?
Naposledy to bol krátky životopis Chiara Luce Badano: Boh ma predsa miluje!

2. Čo práve čítaš?
Akurát predvčerom som začala čítať skutočný príbeh 90 minút v nebi a popritom mám rozčítané dve zbierky krátkych príbehov Zázraky sestry Faustíny a Ďalšie príbehy na uzdravenie duše. Nechcem ich zhltnúť naraz, ale na každý deň si nechávam zopár príbehov. :)

3. Akú knihu si naposledy zaradila do to-read poličky?
Myslím, že to bola Etiketa & špionáž a Panika.

4. Ktorú knihu si plánujete prečítať, keď dočítate tú aktuálnu?
Takmer nikdy nezačnem čítať tú knihu, ktorú si dopredu naplánujem. :D Ale asi životopis pápeža Život s Karolom.

5. Používaš hviezdičkové hodnotenie?
Áno, ale mám na to inú mierku ako je na GR. Tam 2 hviezdičky znamenajú "it was ok" a pre mňa dvojhviezdičková kniha ok rozhodne nie je.

6. Zúčastňuješ sa 2014 reading challenge?
Jop, ale dosť ma mrzí, že veľa kníh, ktoré prečítam na GR nie sú. Buď ich tam musím pridať sama alebo sa zmieriť s tým, že tam budem mať menší počet prečítaných kníh.

7. Máš wishlist?
Mám, ten na Martinuse. Je obrovský a nezastaviteľne rastie. Vždy, keď vidím celkovú hodnotu môjho wishlistu je mi na zasmiatie/zaplakanie. :D

8. Akú knihu si plánuješ kúpiť najbližšie?
Správna odpoveď by mala byť - nijakú. Len nedávno som si totiž kúpila dve. Pravda je však taká, že už dlhšie zase pokukujem po knihe 15 dní so sv. Ritou.

9. Aké sú vaše obľúbené citáty?
Našla som už veľa krásnych citátov, ale taký ten, ktorý by bol môj najobľúbenejší ešte nie. Páči sa mi však napr. "Prisahám, že v tom momente sme boli nekoneční." (Charlieho malé tajomstvá).

10. Si v nejakej skupine?
Nie som.

11. Koľko času tráviš na Goodreads?
Tak 2x do dňa tam idem pozrieť, čo je nové. Takže dokopy asi minútu. :D Mám tam iba jedného priateľa, pretože GR používam skôr iba tak pre seba.

12. Vymysli nejakú otázku (len ak chceš)
Čítaš si na GR aj recenzie od ostatných ľudí?
Odpoveď na otázku, ktorú som dostala ja: "Čítaš radšej v tichu alebo pri telke/hudbe? Alebo ti to je jedno?" - čítam si radšej v tichu a kľude, ale nevadí mi čítať knihu pri zapnutom TV. Pri hudbe by som však nedokázala čítať.

13. Nominuj troch ľudí
Fakt neviem, kto už bol a kto nie, tak sa zapojte, kto chcete. :)

4 komentáre:

  1. Pekný tag :) Paniku som si do poličky to-read v hlave zaradila aj ja, snáď mi to vyjde. Hviezdičkové hodnotenie používam aj ja, a 2 hviezdičky rozhodne nie je ok, ja to beriem skôr tak, že to nebolo najhoršie (1 hv.), takže trošku po najhoršom :D asi... hrozné? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to beriem ako:
      1/hrozné
      2/nepáčilo sa mi to
      3/mohlo to byť aj lepšie, čakala som viac
      4/páčilo sa mi to
      5/výborné :)

      Odstrániť
    2. Ja to vnímam podobne :D len tri hviezdičky mám skôr taký priemer. Že niečo sa mi páčilo a niečo nie.
      Etiketa a špionáž má fajn nápad práve som v polovici a na Paniku sa chcem ešte len vrhnúť.
      Ty sa ukážeš na GR len dvakrát za deň? :D Ja som tam pomaly čaťstejšie ako na FB :D

      Odstrániť
    3. Ja ani na FB nie som často - tiež len kuknem a už idem preč. :D

      Odstrániť