nedeľa, 2. marca 2014

Mesačná chvastačka #6 - február 2014 /meme/


Meme u Judit
Cieľom tohto meme je napísať, aké knihy nám rôznym spôsobom 
pribudli za celý mesiac do knihovničky a teda "pochváliť" sa nimi. :)

Knihy kúpené:

Vo februári som svojou kúpou kníh zrejme potešila vydavateľstvo Slovart, keďže obidve knihy sú od neho. Povedala som si, že knihy si nebudem kupovať len tak bežne hocikedy, ale iba v nejaké výnimočné udalosti - napr. sviatky. Na tieto dve knižky som sa nemohla dočkať a pretože mám čoskoro jeden sviatok, rozhodla som sa kúpiť si ich o trošku skôr. :P Ovplyvnili to 4 fakty:
1. UA vydali skôr ako sa čakalo
2. Abcknihy malo práve vtedy akciu bez poštovného
3. Aljašku som chcela už nekonečne dlho a inak by som sa k nej asi v najbližšej dobe nedostala
4. Chcela som ich stihnúť prečítať ešte pred tým, ako začne pôstne obdobie. Prečo, to sa dozviete v článku, ktorý pridám buď zajtra alebo v utorok :)



Vyhrané:
No... nevedela som, či to tu mám tiež dať, ale tak čo už. Niekedy vo februári sa mi podarilo vyhrať plagát, odznak a nálepku filmovej UA. Ten odznak a nálepka sú super, ale ten plagát... eeehm. No coment. Mohla som si vybrať, aké mená chcem mať na tých dvoch - čo bola pre mňa dosť dilema, ale som viac team Adrian, takže on šiel na odznak a Dimka sa bude musieť uspokojiť s nálepkou. :D

10 komentárov:

  1. Krásne knihy 8) VA 3 si tiež už plánujem kúpiť dakedy a Aljašku mám doma požičanú, som zvedavá na to 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež, ale už teraz si myslím, že Green nesklame. :)

      Odstrániť
  2. Tretia UA je najlepší diel z celej série, je absolútne geniálny. A súhlasím, ten plagát je desný :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D ...mne to celé však stále kazí fakt, že som si ten koniec nechtiac vyspoilerovala...

      Odstrániť
  3. Do upírskej akadémie idem tiež! :D Obálky budú takým malým oživením poličky :D Či?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie obálky sú úplne megaúžasné! :D Nádhera proste. :)

      Odstrániť
  4. Krásne knižky! :) Aljaška mi má čochvíľa prísť a rozmýšľala som, že keď nebudem mať nekonečný must-read list tak sa pustím aj do VA, pretože na ňu počúvam samé chvály. :) Ako sa páči tebe?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatiaľ som teda iba na treťom diele a na blogu mám recenzie na prvé dva. Prvý diel mi prišiel taký slabší, ale v ďalších sa dej výrazne zlepšil. Celkovo mám z tejto série veľmi dobrý dojem a myslím, že to bude len a len lepšie. :)

      Odstrániť
    2. Krásne knihy :-) Aljaška už na mňa čaká a upírsku by som si už tiež chcela prečítať. Uvidíme :) Málo je niekedy viac.
      A tie plagáty a placky sú super!

      Odstrániť