sobota, 3. mája 2014

Mesačná chvastačka #8 - apríl 2014 /meme/


Meme u Judit
Cieľom tohto meme je napísať, aké knihy nám rôznym spôsobom 
pribudli za celý mesiac do knihovničky a teda "pochváliť" sa nimi. :)

Knihy kúpené:
Za mesiac apríl som si nekúpila žiadnu knihu, ale ešte v marci som si kúpila 15 dní so svätou Ritou, ktorá mi však prišla až v apríli. Hneď ako som zistila, že takáto knižka existuje, vedela som, že ju raz musím mať. Rita je moja najobľúbenejšia svätica už niekoľko rokov (ako malá som ju spoznala cez film v TV) a som rada, že u nás na Slovensku vyšla o nej ďalšia kniha. A teraz som si uvedomila, že obidve knižky sú červené. :)

Knihy darované:
Za tieto dva prírastky zo srdca ďakujem mojej kamarátke (však ty si to prečítaš :)). Pápeža Františka mám veľmi rada, je to osobnosť s veľkým charakterom a srdcom. Teším sa, že si o ňom prečítam. :) Alica a... dosť dobré šoky vyzerá byť fajn kniżka na jeden deň vonku, keď si budem chcieť oddýchnuť. :) Vtedy sa hodí niečo ľahšie a zábavnejšie. :)

Knihy vyhrané:
Tiež vyhraná ešte v marci. Veľmi ma to potešilo a má nádhernú obálku! Tie hviezdičky a mesiac sú aj na dotyk také trblietavé. Začala som ju čítať a až ma prekvapilo, ako ma baví. Je to tiež také ľahšie čítanie, ale celkom zvláštne a príjemné. 

Recenzné výtlačky:
Apríl mi zaplnil všetky rubriky tohto meme, pretože vám predstavujem môj prvý recenzný výtlačok v živote! :) Ďakujem zaň Čítam kresťanské knihy. Prekvapilo ma, keď mi ho ponúkli sami od seba. Viete si predstaviť, akú som mala z toho radosť. :) Práve ho čítam a cítim voči nemu aj zodpovednosť. Dej je veľmi zaujímavý a som zvedavá ako sa ešte vyvinie. :)

Knihy spolu:

8 komentárov: