streda, 4. júna 2014

Mesačná chvastačka #9 - máj 2014 /meme/


Meme u Judit
Cieľom tohto meme je napísať, aké knihy nám rôznym spôsobom 
pribudli za celý mesiac do knihovničky a teda "pochváliť" sa nimi. :)


Knihy kúpené:
Slávnu päťku som si kúpila na bazári, postupne by som si rada pozbierala všetky časti tejto série. Už mám dva diely, tak mi ešte chýba... 20 častí. :D Milovanej Princeznej som si kúpila akože na Deň detí a je to veľmi pekná knižka. Môžte si o nej prečítať aj v mojom minulom článku.

Knihy vyhrané:
V mesiaci máj sa mi podarilo vyhrať u Mati v jej blogtour. Bola to krásna blogtour, veľmi sa mi páčila a bola som veľmi šťastná, keď som vyhrala Džínsový denník Lukášovými očami podpísaný autorkou! :)

Knihy spolu:

11 komentárov:

  1. Tá Slávna päťka O.O Normálne že závidím :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej no, mám z nej veľkú radosť. :)

      Odstrániť
  2. Aly, teším sa s Tebou z nových kníh :)
    ... prajem Ti príjemné čítanie ... a rada si tu prečítam o nových knihách Tvoje recenzie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekné prírastky, gratulujem k výhre.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ty máš,ale štastie...ja som doteraz ani raz nevyhrala v týchto sútažiach-štastie ma obchádza :(.....ale tak možno raz :D.....pekné prírastky-hlavne sa mi páči knižka Milovanej Princeznej...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prajem ti, aby sa ti tiež niekedy podarilo vyhrať. :)

      Odstrániť