piatok, 20. júna 2014

Na zozname knižných prianí... #2 /meme/




Na túto knihu som sa tešila, odkedy vydavateľstvo Cooboo povedalo, že ju tento rok vydá. Ešte som ani neprečítala nemecký názov a hneď som podľa obálky vedela, že to je určite kniha od Kerstin Gier. Úžasne sa hodí k úžasnym Drahokamom, ktoré tiež napísala táto autorka. Drahokamy patria medzi moje najobľúbenejšie série, takže si asi viete predstaviť aké veľké očakávania mám na túto knižku. Pochybujem, že by ma Kerstin dokázala sklamať. :)
Ani poriadne neviem o čom to je, ale veľmi, veľmi sa na ňu teším. Najprv som sa nevedela rozhodnúť, či si ju chcem prečítať v slovenčine alebo češtine, pretože český preklad Drahokamov bol geniálny. V slovenčine by tie hlášky zrejme vyzneli dosť sucho. Ale nakoniec som sa aj tak rozhodla prečítať si toto v slovenskej verzii, aby som podporila vydávanie Cooboo kníh aj v slovenčine. :)

Anotácia:
Liv Silberovej sa po presťahovaní do nového mesta sníva podivný sen, v ktorom stretne štyroch chalanov zo svojej novej školy. Pozoruje ich pri temnom magickom rituáli, až sa náhodou ocitá priamo uprostred obradu. Chalani si ju druhý deň pamätajú zo sna a aj Liv sa od tejto chvíle začnú snívať zvláštne sny, ktoré sa zdajú byť také skutočné...

9 komentárov:

  1. Je skvelá, môžem ju len odporučiť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zbožňujem túto knihu a vlastne aj všetko od tejto autorky. Píše vtipne a veľmi pútavo. Nedá sa od jej príbehov odtrhnúť.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, má neskutočný zmysel pre humor. :)

      Odstrániť
  3. Kniha ma čaká na poličke a veľmi sa na ňu teším.:) Hádam sa k nej teda dostaneš a snáď nebudeme sklamané.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak. :) Príjemné čítanie prajem. :)

      Odstrániť
  4. Veľmi by som si ju chcela prečítať :)

    OdpovedaťOdstrániť