streda, 2. júla 2014

Mesačná chvastačka #10 - jún 2014 /meme/


Meme u Judit
Cieľom tohto meme je napísať, aké knihy nám rôznym spôsobom 
pribudli za celý mesiac do knihovničky a teda "pochváliť" sa nimi. :)

Knihy darované:
Tento mesiac to boli iba dve knižky, ale mám radosť z každej jednej. :) O Denníčku sv. Faustíny som počula už dávnejšie, preto som sa veľmi tešila, že sa ku mne dostal. Predminulý víkend som bola pozrieť moje kamarátky, s ktorými som sa dlho nevidela a jedna z nich mi darovala túto knižku. Aj s venovaním. <3 Týmto jej ďakujem. :)

Recenzné výtlačky:
Môj druhý RC výtlačok v živote, za ktorý veľmi pekne ďakujem Ikaru. :) Prišiel mi v posledný deň v mesiaci, takže nebyť jeho, mala by som tu len jednu knihu. Veľmi sa teším na plnenie tých šialených úloh, ale mám aj kusek obavy, či niektoré zvládnem. :D Tiež sa moc teším na písanie recenzie. :)

Knihy spolu:

11 komentárov:

  1. Odviaž sa sa chystám si kúpiť, ked som pozerala zahraničné videá ako túto knihu vyplnali, vyzeralo to dosť zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, niektoré boli hotové umelecké diela. :)

      Odstrániť
    2. aj ja sa na to teším :D bude to zábava :D

      Odstrániť
  2. Denník sv.Faustíny som čítala a určite sa ti bude páčiť-je to poklad v knižnici :) ......a Odviaž sa!-to teraz vídam skoro na každom blogu,tak som zvedavá na recenzie....aj na tvoju :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krásne si to povedala, teším sa. :) A ďakujem. :)

      Odstrániť
  3. Aly, teším sa spolu s Tebou z nových kníh :) ... a budem čakať na recenziu ;)
    ... a a a ... úsmev mi tu vyčaril ten Tvoj výraz voňajúci domovinou, že: "KUSEK" :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čakaj, čakaj. :) ... To som rada. :D

      Odstrániť
  4. Ach, venovania v knihách zbožňujem.:) Odviaž sa vyzerá fajn, tak sa pri ňom zabav.:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Máš moc krásný vzhled blogu :) A je hezké, že Ti kamarádka takhle dá knihu to je moc milé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tento komentár je zas milý od teba. :)

      Odstrániť