utorok, 26. augusta 2014

Moje úlohy - Wreck this journal #4



Ahojte ostrovčatá,

po dlhšej dobe prichádzam s príspevkom o zápisníku - toto je zatiaľ posledná úloha, ktorú som vyplnila už pred časom - takže ani netuším, kedy sa dočkáte dalšej. 


Mala som poškriabať tú prázdnu stranu niečím ostrým... ale kedže je to táááke hrozné, prečo to nezvaliť na mačku, však? :D A tak som ju nakreslila aj s tou jej načahujúcou sa labkou. 
A čo vy, plníte ešte tento zápisník? :)
Majte sa krásne a pozor na plyšové mačky


16 komentárov:

  1. To je perfektné! V živote by ma to nenapadlo, zase máš skvelé fotky a... mačky, milujem mačky.:D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Hej, veď som si všimla podľa profilovky. :D

      Odstrániť
  2. Perfektné sú. Obe! :)
    Tá nakreslená je veľmi pekná a úplne sa k tej poškriabanej stránke hodí. No a tá plyšová... jej tuším pomáhala. Hlavne že sa navzájom nezranili ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Ešteže sa nepustili aj do mňa. :D

      Odstrániť
  3. Ty si úžasne kreatívny človek....tiež by ma to nenapadlo...myslím,že je to geniálne! :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to je boží! :) Máš super nápady i na to následné focení! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Tak tohle mě pobavilo, super nápad! Jak je to celé černobílé, tak to působí tak dramaticky. :D

    OdpovedaťOdstrániť