pondelok 13. októbra 2014

Knižné prírastky - september


Knihy kúpené:
Tú malú červenú knižku s megadlhým názvom sa mi podarilo znovu kúpiť na bazoši za jedno euro. :D Ešte keby som tak niekde vychytala aj poslednú doplnkovú knižku ku HP - Rozprávky Barda Beedla, bolo by to super. :D Táto sa mi páči ešte viac ako Metlobal v priebehu vekov. Ďalšia tenká biela knižka vedľa nej zas názov ani nemá. :D Je to oficiálny sprievodca počítačovej hry The Sims 4. Možno niektorí poznáte/viete, že v septembri vyšla a keďže The Sims a knihy milujem, kúpila som si Prémiovú edíciu, ktorá okrem hry obsahovala aj túto knižočku. V kníhkupectvách ju teda nehľadajte. :)

Knihy vyhrané:

Okrem toho, že som sa v projekte Zo života knihy dozvedela mnoho nového, podarilo sa mi aj vyhrať knihu Iba jeden rok. Tomu sa veľmi teším, pretože od tejto spisovateľky si už chcem niečo prečítať (hlavne po tom, ako som zistila, že ju autorka knihy Šťastná sedmička spomína v záverečnom poďakovaní). Je tu však jeden háčik - doma nemám prvý diel. :) Ale snáď sa k nemu čoskoro dostanem. No a ešte mi prišla vyhraná, spisovateľkou Marissou Meyer podpísaná nálepka a boli k tomu ešte nejaké drobnosti. :)

Knihy na recenziu:
Mandľovník už momentálne dočítavam. Nebudem vám k nemu teraz nič hovoriť, všetko sa dozviete v recenzii. :) Ďakujem zaň vydavateľstvu Ikar. :)


8 komentárov:

  1. Aly, blahoželám Ti k novým knihám a na recenziu knihy Mandľovník sa už veľmi teším. Už obálka ma oslovila veľmi. Je príťažlivá...
    Príjemné čítanie a dočítanie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné prírastky. Iba jeden rok a Mandľovník by som si niekedy rada prečítala. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Iba jeden rok je dobrá knižka. Mňa osobne bavil omnoho viac ako prvý diel. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Za euro, wau! Držím palce, aby si získala aj poslednú knihu do zbierky.:)
    Iba jeden deň a aj dvojku si chcem časom prečítať.:D
    Aaa som zvedavá na recenziu na Mandľovník.:) Má každopádne krásnu obálku.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) To teda má, takú jemnú peknú. :)

      Odstrániť