streda, 10. decembra 2014

Vianočná SÚŤAŽ!



Ahojte ostrovčatá!

Áno, použila som výkričník, lebo sa tak teším, že tu mám pre vás ďalšiu súťaž. Tentoraz to však nebude len o záložky (aj keď verím, že aj tým ste sa vtedy potešili), ale o knihu! A ešte akú krásnu - ja osobne som si zamilovala obidve tieto knižky. A tak mám radosť, že práve z týchto dvoch si budete môcť vybrať...


Táto súťaž je takým spojením všetkého - Vianoc; poďakovania za to, že je vás už toľko a že ste ku mne takí dobrí, milí vo svojich komentároch; a v neposlednom rade aj 1. narodenín blogu, ktoré boli ešte v septembri a ktoré som prešla bez jediného slovka, pretože som v tom čase nemala akési dobré obdobie...

Ale TERAZ mám radosť, že jednému ostrovčaťu môžem vyčariť úsmev na tvári tak, ako sa to stáva mne, keď si čítam vaše odkazy. :)


Info o súťaži:
- zapojiť sa môžete od dnes do 31. decembra. Knihu nedostanete síce pod stromček, ale aj tak by som ju neposielala cez sviatky, takže súťaž rovno predĺžim.
- výherca musí mať slovenskú alebo českú doručovaciu adresu :)
- výherca bude 1 a bude si môcť vybrať 1 knihu z týchto dvoch


Čo potrebujete pre zapojenie sa do súťaže?
Napíšte mi sem jeden komentár, ktorý bude obsahovať:
- meno, pod ktorým chcete byť vyhlásený
- e-mail, na ktorý vám v prípade výhry napíšem
- ste z SK/CZ
- ktorú knihu by ste si vybrali
- odpoveď na otázku: "Akej farby budete mať tento rok výzdobu na stromčeku?" :)


- budem veľmi rada ak mi 
pripíšete aj vaše GFC meno, pod ktorým nasledujete môj blog (na ľavej strane blogu Pripojiť sa k tejto lokalite) za čo dostanete vstup navyše +1 :)

A prečo by ste to všetko vlastne mali urobiť?
Pretože môžte vyhrať knihu Šťastná sedmička alebo Milovanej princeznej. Tieto knihy sú úplne nové a nečítané. :)

Šťastná sedmička je veľmi pekný príbeh o vnímavom dievčatku, ktoré prišlo o rodičov. S touto stratou sa jej však pomôže vyrovnať 5 odlišných ľudí, ktorým svojou prítomnosťou pomaly mení životy. Moju recenziu si môžete prečítať tu.

Milovanej princeznej je zase kniha plná krásnych listov od Boha pre nás dievčatá-princezné, zameraných na všemožné témy. Je ich naozaj veľa, pri každom je aj nádherná fotografia. Tie listy sú povzbudivé, upokojujúce a ich slová padnú dobre každému.



Ostáva mi už len poďakovať sa vám a popriať požehnané, láskou a pokojom naplnené Vianoce! :)






38 komentárov:

  1. Frankkie
    andrejgabaj@gmail.com
    SK
    Asi skôr Šťastná sedmička, ale ani to Milovanej princeznej nevyzerá zle :)
    A stromček ... Fú, sestra hovorila, že tento rok chce urobiť retro stromček a chce tam povešať všetky farby (som zásadne proti, ale dohodli sme sa, že ona bude robiť tento rok a ja na budúci, takže musím byť ticho) :D
    Máš úplne úžasný dizajn (ako vždy) :) Cítiť z neho Vianocéé :3 :3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Slávka
    slavka.kodadova@gmail.com
    Sk
    Milovanej princeznej
    My máme každý rok pestrofarebný stromček a tak isto to bude zrejme aj tento rok. Úprimne stromček teraz ani nemám čas riešiť, ale darčeky som už nejaké balila :)
    sledujem tvoj blog pod menom Slavka a tiež aj fb stránku.
    Aj tebe krásne a pokojné Vianoce. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Foxy
    d.lesniakova@centrum.sk
    SK
    Šťastná sedmička :))
    Od kedy si pamätám tak sme mali stromček vždy modrý, ale asi pred dvomi rokmi sa to mamka rozhodla zmeniť, takže je teraz strieborný a veľmi pekný :33 ako je tam aj zopár modrých ozdôb, ale inak strieborný takmer celý :)
    Mega sa mi páči ako sa ti mení dizajn podľa období :D nedávno bola tá postavička so šálikom v tráve a teraz pozerám, že hen keľo snehu :D
    a GFC: Foxy

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Smiley
    terezickaciganikova@gmail.com
    SR
    Šťastná sedmička
    Každý rok farebný. Nikdy sme ako rodina neladilo stromček do jednej farby, viac sa nám to páči rôznofarebné :) Keď to rôzne svieti.
    GFC: Knižné Maniačky :)
    Krásne fotky!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zet
    zea.zuzu@gmail.com
    SK
    Milovanej princeznej
    Myslím, že mamina niečo chystala v podobe bielo-medeného a ako každý rok, živý :-)
    GFC: Zuzana Ľudviková
    Inak nádherné fotky! Ja sa mám ešte čo učiť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Zonia
    chaserniffler@gmail.com
    SK
    Šťastná sedmička :)
    No, kždý rok mávame stromček vštkých farieb. Tento rok som však uvažovala, že to zladím iba do vianočných farieb - zlatá, červená... Plus biele svetielka. Ozdôb máme habadej, takže sa nemusím báť, že nič také nenájdem :D
    GFC: Zonia MAIL
    Máš super dizajn aj všetko :) A dokonalé fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. - Majka
    - majka.ogurcakova@gmail.com
    - SK
    - Milovanej princeznej
    - Hmm.. niečo červeno-zeleno-hnedé, pretože nás stromček je taký trošku iný. Všetko na ňom je ručne vyrobené. Ušité srdiečka, drevené ozdôbky. plstené hviezdičky a sušené pomaranče.. a ešte k tomu nás stromček nestojí, náš stromček visí zo stropu na veľkej červenej stuhe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ellie Smith
    ellie.bookverse@gmail.com
    SK
    Šťastná sedmička
    Budeme mať zlatý mini-stromček :)
    GFC - Ellie Smith
    - Ďakujem za súťaž :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Andy
    andrea.miskocowa44@gmail.com
    SK
    Milovanej princeznej, pretože Šťastnú sedmičku už doma mám :)
    Náš stromček je každoročne rovnakej farby, resp. zmesou viacerých, ale prevláda červená a zlatá :)
    GFC: Andrea Miškocová

    OdpovedaťOdstrániť
  10. rady
    radana12@seznam.cz
    CZ
    Šťastná sedmička - viděla jsem už ji i v češtině a vypadala moc zajímavě :-)
    Stromeček nemívám, jen větve a na nich ozdoby ze slámy.
    Děkuji za soutěž!

    OdpovedaťOdstrániť
  11. - Neliss
    - nelissscreamers@gmail.com
    - SK
    - Milovanej princeznej
    - Prevažne ružovú a trochu modrej.:)

    - Sledujem ťa ako Neliss.

    Vďaka za super súťaž a aj tebe krásne Vianoce!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  12. -Kristína Hulinová
    -kika14598@azet.sk
    -slovensko
    - hneď som chcela napísať, že Šťastná sedmička, ale keď som si prečítala o knihe Milovanej princeznej, zamilovala som sa do nej!! Musí to byť strašne krásna kniha <3 Takže si prosím tú :3
    - Obývačku máme oranžovú, takže ozdoby máme takej farby+ červené. :) Napiekla som také ozdoby z cesta, takže aj tie tam dáme, salónky, ktoré sa u nás v CBA dajú kúpiť len modré, takže keď sa to tak vezme, náš stromček bude veľmi zaujímavý :D ako každý rok
    - GFC: Kristína Hulinová

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Ginnidlo
    weasley@hocz.org
    CZ
    Šťastná sedmička:-)
    Stromeček? Mno, to je jednoduché. Bude zelený:-) A na něm různobarevné baňky a ozdůbky. Máme převážně staré kousky po prababičkách a babičkách.Každý kousek je naprosto jiný, naprosto se k sobě nehodí a nakonec je to ten nejkouzelnější stromek:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Rea
    adkacingelova@gmail.com
    SK
    Šťastná sedmička
    My sme už taká moderná rodina posledné dva roky, máme drôtený zlatý stromček so zabudovanými striebornými svetlami v ňom. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Catty
    hopefuldream29@gmail.com
    SK
    Milovanej princeznej
    Asi do červena a do strieborna ladené ozdoby.
    GFC: Catty

    OdpovedaťOdstrániť
  16. 1.Mony
    2.8monika8@zoznam.sk
    3.SK
    4.Pamätám si,ked si mala článok na MDD a predstavovala si knižku Milovanej princeznej-zaujala ma svojou obálkou,ale i námetom.A tak som si povedala,že by som ju raz chcela mať i ja :)...a preto by som si so 100%istotou vybrala knihu Milovanej princeznej :)
    5.My máme každý rok stromček ozdobený rôznymi ozdobami v odlišných farbách.Nikdy sme ho neladili do určitej farby,ale keby som mala povedať,ktorá farba najviac vyniká,tak by to bola červená :)
    6.GFC:Monika
    P.S.:Aj tebe krásne Vianoce...a fotky sa opäť podarili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  17. - q.ee
    - trochtova.veronika@seznam.cz
    - CZ
    - Šťastná sedmička
    - Letos slavím poprvé vánoce v novém bydlení a jen s přítelem. Barvy vybíral on a budeme mít v základě modro-stříbrnou, ale doplněno o spoustu různobarevných ozdob a světýlek. :-)

    - Sleduji jako Q.ee

    Krásné vánoce! :-)
    ctemeoba.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Timi
    ipearwebsite@yahoo.com
    SK
    Šťastná sedmička
    Tento rok budeme mať konečne živý a prišiel rad na mňa, aby som ho ozdobila, takže bude červeno-strieborný :D
    GFC: Timi

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Lyn von Nightlight
    lynvonnightlight@gmail.com
    SK
    Šťastná sedmička
    A naša výzdoba na stromčeku bude tento rok fialovo-strieborná :D :D :D len a len mojou zásluhou. Doteraz sme vždy mávali všetko farebné. Rôzne druhy gúľ, sviečok, rôzni voskoví anjelici, hviezdičky a také papierové osoby, čo sme s bratom vyrobili, keď sme boli malí. Dozadu sme nalepili cukríky a tie tam vydržali niekoľko rokov. Lenže náš stromček bol horší ako pes, brutálne pĺzol a všade sa povaľovalo umelé ihličie, čo mi tak trochu nejde do hlavy, lebo má dvadsať rokov a keď z neho každé Vianoce polka ihličia opadala, ako to, že bol furt taký huňatý? Divné, nie?
    No ale tento rok sme s priateľom kúpili nový stromček a aj novú výzdobu, takže zbohom storočné cukríky a vysávanie okolo darčekov.
    GFC sledujem pod menom Majka Danihelová

    OdpovedaťOdstrániť
  20. 1. DominikaCouf
    2. xo-domissek-xo@seznam.cz
    3. CZ
    4. Šťastná sedmička, ale obě knížky působí kouzelně
    5. letos mamka vymyslela kombinaci červeno-zlaté a dokonce byly i dnes se sestrou dokoupit baňky :D snad se nám povede ;)
    6. DominikaCouf

    OdpovedaťOdstrániť
  21. 1. Wayll
    2. wayllcuonsach@gmail.com
    3. cz
    4. Šťastná sedmička :)
    5. Strašně bych chtěla takový ten kouličkový červeno zlatý stromeček, ale máme těch ozdob málo a rodiče i bratr mají úplně jiný vkus, takže zase budeme mít slámu a dřevěné panáčky. Ale aspoň si ve svém pokoji pověsím 4 tyrkysové koule, když už nikde jinde :D
    6. GFC: Wayll from Wonderland

    Děkujeme za soutěž! :) suprové výhry,máš je krásně nafocené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. 1. Iva
    2. vancova2496@gmail.com
    3. SK
    4. Šťastná sedmička
    5. Tak mi každý rok máme farebný stromček čiže všetky ozdoby rôznych farieb. Je to taký náš zvyk už odkedy som bola s bratom malá a zdobili sme stromček mi dvaja tak sme tam dali všetko a nakoniec sme to vždy zahádzali takým tým pozlátkom :D Takže tento rok to bude tiež tak akurát bez toľkého pozlátka :D
    6. Ivana Vancova

    OdpovedaťOdstrániť
  23. 1.Veronika
    2.veronikaa444@gmail.com
    3.SK
    4.Šťastná sedmička
    5.Ako každý rok tak aj tento bude stromček farebný :) farebný je krajší :)
    6.Veronika Števťaťová(veronikaa444@gmail.com)

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Ebi Guetta
    EbiMal@seznam.cz
    ČR
    Šťastná sedmička
    Každý rok máme červeno-zlatou výzdobu. Už mi to připadá trochu nudné (nemám ráda červenou :D).
    Ebi Guetta

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Lussi
    lucy.zagro@gmail.com
    SK
    Šťastnú sedmičku! Určite túto lebo už dlhšie po nej pokukujem a stale dufam že by som si ju mohla kúpiť :)
    Náš stromček je každý rok iný. Tento rok prevládajú sýte farby dúhy a obrovsky sklenené gule :)
    -Lucia Harmóciová

    OdpovedaťOdstrániť
  26. - Katka Ď.
    - katarina.durcekova@gmail.com
    - SK
    - Milovanej princeznej
    - Naša výzdoba bude modro-strieborná. Tak ako každý rok. :)
    - GFC: Katarína Ďurčeková

    OdpovedaťOdstrániť
  27. - Maggie
    - magdalena.ondruskova@centrum.sk
    - SK
    - Šťastná sedmička
    - Hnedo-zlatá :D Akurát sme ho dnes postavili :D
    -GFC: Maggie

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Veronika Dedíková
    veronikadedikova@gmail.com
    SK
    Šťastná sedmička :)
    Asi strieborno fialovú :) Ale ja by som chcela radšej farebný :)
    GFC: Veronika Dedíková

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Daria
    dariablaack@gmail.com
    CZ
    Šťastná sedmička
    Zlatá a fialová:)
    GFC: Daria Black

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Lenka Ď.
    lenka.durcekova@gmail.com
    SK
    Milovanej princeznej :)
    Tak máme dva. :D Umelý je zladený do červeno-zlatej a ten živý do modro-striebornej. :)
    GFC: Lenka Ďurčeková

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Sima
    Simone194@azet.sk
    SK
    Šťastná sedmička
    Každý rok naša výzdoba má farby červenú a zlatú(ozdoby). Tento rok však ako sme ozdobovali stromček tak nám zhorelo dvojo sviečok a tak sa museli kúpiť nové. Takže Tento rok máme výnimočne krásny stromček ( musím pochváliť ocina), pretože svieti na modrú a zelenú + červenú a oranžovú sem tam. Navyše sme kúpili bielozlaté kvety, ktoré sme kde tu vložili medzi ihličie. Pôsobí bohato a je úplne odlišný ako po iné roky. Tento rok je naozaj jedinečný. :) Ďalšie menšie stromčeky, napríklad v jednej izbe je zladený do biela a sviečky tak isto. Vonku nám svieti do červeno-žlta. :)
    Sima Livres

    OdpovedaťOdstrániť
  33. Niky^^
    nikola.vyhnalkova@gmail.com
    CZ
    Šťastná sedmička
    Máme stromeček pestrobarevný a většinou plný certliček a čokolády - bez toho se neobejdeme:D A je laděný do stříbrné barvy (takové všemožné střapečky a věcičky)
    Nikča V.

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Zuzka
    z.gschwandtnerova@gmail.com
    SK
    Šťastná sedmička
    Náš stromček je taký všeliaký. Je na ňom veľa farieb.

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Perla
    Perla28895@gmail.com
    SK
    Asi sa mi o trošku viac páči Milovanej princeznej ale aj Šťastná sedmička vyzerá dobre :)
    My máme veľmi pestrofarebný stromček :)
    GFC: Perla 28

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Janie
    kajuska881@gmail.com
    SK
    Šťastná sedmička.
    Stromček máme ladený v striebornej a červenej farbe.
    GFC:Karolina Tomaškovičová

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Nakoniec si ma predsa zlomila a pridávam sa ;-)

    Letitia
    Sk
    letitia.tiba@gmail.com
    asi Milovanej princeznej. Určite je to krásna kniha. Ale verím tvojmu úsudku, že príbeh Šťastnej sedmičky bude tiež stáť za prečítanie. :)
    Stromček máme každý rok všefarebný, tak ako sme ho zdobievali už od môjho detstva. Pestrý, ligotavý, veselý, a zároveň plný spomienok (i prírodných a vyrobených ozdôb).
    Neviem, čo je GFC, ale tvoj blog sledujem cez zoznam obľúbených blogov u mňa (letitia-tiba.blogspot.com)

    Želám ti veľa radosti (nielen) pri písaní. Krásne narodeniny, tvojmu blogu! Letitia.

    OdpovedaťOdstrániť