štvrtok, 8. januára 2015

A aké knižky som dostala na Vianoce ja?




Nemyslite si, že týmto článkom chcem ešte stále nasilu udržať vianočnú náladu. Ja len proste vždy všetko pridám oveľa neskôr ako som chcela ako by som mala. Som ako taký slimák na pretekoch, ktorého predbehne aj korytnačka na dôchodku. Aj ten snehuliak by sa s týmto príspevkom dogúľal skôr ako ja.


Najprv som čakala ešte na jednu knihu, ktorú som si sama objednala pod stromček a ktorú som z nepochopiteľne čudného dôvodu nemohla deň pred Vianocami prevziať hoci bola už skoro pri mne (nie, fakt som ju uchmatnúť nemohla). Tak som myslela, že sa to čoskoro vyrieši, ale stále na ňu čakám. Pritom som sa na ňu veľmi tešila a chcela som vám ju ukázať spolu s týmito vianočnými knižkami.




Ritmatik bola druhá kniha na mojom oficiálnom liste Ježiškovi. Začala som mať rada knihy s ilustráciami ešte predtým, než ich vôbec prečítam. Navyše Ritmatik má okrem krásnych ilustrácií aj zaujímavý nápad o bojovaní s kriedou. Nie tak, ako sa moji spolužiaci na základke nimi ohadzovali, ale kreslením kriedou. A tá obálka je úžasná - odkedy som hrala hru Syberia (kto tiež pozná?) páčia sa mi steampunkové obálky kníh. No čo, teším sa.




Táto knižka bola na Štedrý deň pod stromčekom ako prvá. Celý deň som sa na ňu musela kukať a premýšľať, aká knižka sa pod zabaleným papierom asi skrýva. Darovali mi ju blízki príbuzní a niekedy je super dostať nejakú knihu aj ako prekvapko. :)


Dôvod dýchať bolo pre mňa tiež prekvapením, ale na toto som už nemusela čakať do večera, keďže kniha nebola zabalená. Daroval mi ju pán starosta, ktorý každý rok chodí na Štedrý deň s koledníkmi ku chorým. Veľmi som sa im potešila, bolo to od nich milé. :)



No a poslednou knihou, ktorú som dostala na Vianoce, sú Papierové mestá v druhom vydaní, ktoré mi darovala kamarátka. No najväčším darčekom pre mňa bolo, že sme po dlhej dobe boli znova chvíľku spolu. :)

Za všetky knižky zo srdca ďakujem! :)


26 komentárov:

  1. Nádherné knihy , Aly :) Som zvedavá, aký bude tvoj názor na Papierové mestá ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Ale veď tie ja už som prečítala a na blogu je aj recenzia. :D

      Odstrániť
    2. Veď to nevadí, bolo to už dávnejšie. :)

      Odstrániť
  2. Ritmatika ti naprosto a absolutně závidím. Sanderson je ve svém oboru faktický mistr. :) A na Papírová města si také brousím zuby, ale tak nějak nevím.. panují na ně dost odlišné názory a na mém wishlistě je až moc knížek, které zoufale chci číst a nestíhám to, než abych něco prostě jen tak zkoušela. :D Krásné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne knižky 8) nemám ani jednu, ale Ritmatika by som si aj ja rada prečítala 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásne úlovky :) som zvedavá, čo povieš na Dôvod dýchať :) mne sa tá kniha veľmi páčila, ale čítala som aj dosť negatívnych názorov :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Aj ja som ich čítala, tak uvidím. :)

      Odstrániť
  5. Ritmatika chcem aj ja! :DDD Krásne knihy :)) Mňa až tak tie Papierové mestá nebavili, tak budem zvedavý na tvoj názor :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetci ho akosi chcete. :D Ďakujem. :) ...ale veď ja som ich už čítala a aj písala recenziu. :D

      Odstrániť
  6. Tiež som zvedavá, čo povieš na Dôvod dýchať. Tá kniha bola jednou z najhorších v minulom roku pre mňa. Ono by to nebola taká katastrofa, ale tá baba bola tááák blbá, že mi jej ani ľúto nebolo. (Skôr naopak). Príšerná postava, no. Takú peknú obálku si tá kniha ani nezaslúži

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To si ma teda povzbudila. :D Ale práveže ak sa ti nepáčila, tak nech má aspoň obálku peknú. :) No čo, aj ja som zvedavá na svoj názor. :D

      Odstrániť
  7. Zamilovaná po uši ma veľmi milú obálku :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nádherné knihy. :) Aj ja som dostala Papierové mestá, ale v mäkkej väzbe. Po dočítaní Vampýrskej akademie sa na nich asi vrhnem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. pěkné, pěkné :-). přeji příjemnou četbu :-)
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Naozaj krásne knižky :) Ritmatika máme doma od vtedy, čo vyšiel pretože moja sestra miluje fantasy, ale ešte som sa k čítaniu tejto knihy nedostala.Zo začiatku je to vraj také všelijaké,ale postupne sa to rozbieha a vraj je to skvelé a stojí za prečítanie(tvrdí moja sestra)takže si ju musím prečítať.Dovôd dýchať som chcela aj ja, ale niektoré recenzie ma odradili, a tak som kúpu vzdala.A Zamilovaná až po uši má naozaj krásnu obálku, ale či bude mať aj taký krásny príbeh,pretože sa mi už veľa ráz stalo,že navonok krásna, ale vo vnútri nestojí za nič-ale to len tak.No a toto vydanie Papierové mestá sa mi páči viac....tak máš teraz doma obe vydania :).....prajem ti príjemné čítanie :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Ja tej knižke Zamilovaní až po uši jednoducho verím, že to bude milý a pekný príbeh. :) No a mám obidva vydania Miest aj Hviezd. :D

      Odstrániť
  11. Krásné knížky, Ritmatik vypadá opravdu dobře, knihu Papírová města jsem také dostala na Vánoce - byly na ni smíšené recenze, ale mně osobně se kniha líbila, už se těším na tvou recenzi (pokud nějakou vytvoříš) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, aj mne sa nakoniec páčili - čo sa týka recenzie, tá už je dávno na blogu. :)

      Odstrániť
  12. Skvelé knihy! A ako tak pozerám, všetky chcem a ani jednu nemám. Prečo ja? :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) To sa mi už tiež niekedy stalo. :D

      Odstrániť