pondelok, 26. januára 2015

Päť kúskov radosti #3


Tieto sú už síce trošku staršie, ale aj oni si tu zaslúžia byť. :)

1. Objednala som si tieto záložky s témou Sedem darov Ducha Svätého. Rozhodla som sa, že keď ich je sedem a sedem je aj dielov Narnie, každú záložku budem používať pri čítaní jednej časti. Rozdelila som si to podľa farieb (prvý diel má zelenú obálku, tak zelená záložka) a budem sledovať, ktorý dar pripadne akému príbehu a snažiť sa si z toho niečo zobrať. Potom by som z toho môjho pozorovania aj chcela spraviť článok. :)

2. Takéto krásne pohľadnice mi skrášľovali narodeniny...

3. ...a takisto aj kytica od mojich kamarátok, ktorá mi ešte dlho rozveseľovala svojou sviežou krásou izbu (a srdce ;)

4. Ja a záložky sme veľmi dobrí kamaráti, preto ma táto výnimočná záložka od mojej ďalšej kamarátky veľmi potešila...

5. ...ehm, pre mňa tých záložiek do kníh nikdy nie je veľa, takže sa nečudujte, že polovicu kúskov radosti tvoria záložky. :D  Tieto dve veci mi pribalili ku objednávke na Zacheji, čo ma milo prekvapilo. :)

12 komentárov:

  1. Vieš čo by ma zaujímalo? Že keď ty si dosť do týchto náboženských... ehm, vecí, tak aký máš názor na referendum? Lebo sú tu ľudia s rozumnými názormi, potom ľudia, ktorí sú tak nejako medzi a homofóbni idioti.
    Inak môj názor nájdeš tu: http://matawolf.blogspot.sk/2015/01/podme-hlasovat-kto-ma-mat-ludske-prava.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tým, "že som dosť do takýchto náboženských vecí" myslíš to, že verím v Boha? Lebo sa to dá povedať aj takto. Ak ťa zaujíma môj názor na referendum, tak ti veľmi neodpoviem, pretože ho nesledujem.

      Odstrániť
  2. Milá Aly, teším sa s Tebou z týchto krásnych radostí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeej ta kytička je veľmi zlatá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keby len vydržala aspoň dva mesiace. :)

      Odstrániť
  4. Aj ja sa teším z tvojich piatich kúskov radosti :) Páči sa mi tvoj nápad so záložkami a Narniou-teším sa na článok.Kytička a pohľadnice sú krásne a aj tá zaujímavá záložka-takú som ešte nevidela, ale veľmi sa mi páči.Máš skvelých ľudí okolo seba :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ta kytice je opravdu nádherná :) A s opožděním Ti přeji vše nejlepší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ako málo stačí človeku, aby cítil radosť, že? Krásne :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak - stačí si len všímať. :) Ďakujem. :)

      Odstrániť