sobota, 21. februára 2015

Päť kúskov radosti #5


1. Na Valentína som nám doma všetkým kúpila kytičku tulipánov :)

2. Macko a prívesok na mobil - ale je to pekne vymyslené :D

3. Tento nový prívesok s rybkami ma zvláštne okúzlil hneď ako som ho videla a na obidvoch je napísané: Sea of Galilee (Galilejské more)

4. Valentínske svetielko

5. Nová krabička na listy a podobné veci. :)

2 komentáre:

  1. Krásnych päť kúskov radosti :) U nás Valentín veľmi neslávime, ale tento rok nás prekvapil môj tata :D Každému doniesol niečo sladké a mame krásnu bonboniéru, čím jej vyrazil dych, kedže on nie je veľký romantik :D Málo, ale z lásky :) Páči sa mi tá kytička-musela spraviť veľkú radosť. Vlastne sa mi páčia všetky tvoje radosti od kytičky až po krabičku...teším sa na ďalšie...;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. :) Ani mi ho neoslavujeme, len sa tak trochu potešíme a je to dobrá zámienka dopriať si obľúbenú bonboniéru. :D To bolo od neho milé a podľa mňa to bolo veľké gesto z veľkého srdca. :) Ale máš pravdu. :)

      Odstrániť