sobota, 28. marca 2015

Päť kúskov radosti #6



1. Tak toto nie je kúsok, ale poriadne kusisko radosti. Sľúbila som, že vám tu ukážem novú knihovničku, ktorú som si kúpila. Odfotila som však len ako vyzerá vznútra a ako som si zatiaľ zariadila poličky (veď ono sa to bude s pribúdajúcimi knihami stále meniť). Okrem nich má naspodu aj dva šuplíky a zatvorenú skrinku. Má tiež presklené dvierka, ale na fotke je knihovnička otvorená. A zasvietila som špeciálne pre vás aj svetielko! :D Okrem tejto knihovničky mám potom ešte jednu, ale tá je už plná...



2. Môj stolík zaplnený pozdravmi od blízkych a včerajší deň (27.3.) narcisov sa nezaobišiel... no, bez narcisov. :)



3. Moja najobľúbenejšia ilustrácia v mojej milovanej Biblii. ❤



4. Môj prvý a nový obal na čítačku. Dlho som ho zháňala a tento je presne taký, aký som potrebovala.



5. A kdeže bol? No predsa na Martinuse, kde mi pribalili aj super drobnosti. :)

12 komentárov:

  1. Krásna knihovnička :) Už dlhšie rozmýšľam na čítačkou, no akosi sa k tomu stále neviem dokopať :D :) Inak, ten obal na ňu je krásny :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Ja som sa nad jej kúpou tiež rozhodovala mesiace, ale napokon som jej dala šancu. :)

      Odstrániť
  2. Doma máme už asi 5 rokov podobnú "knihovníčku" ako ty, len nemáme sklenené ale drevené police a máme ju bez osvetlenia a šuplíkov. A volá sa to vitrína. :)
    Čítačka kníh ma už dlhšie láka, ale stále sa nejako vyhovorím, že mi stačia hmotné knihy a že si prípadne môžem niečo prečítať aj na notebooku, aj keď z neho bolia oči. :D
    Mimochodom, pekný článok. Opäť. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Ja viem, že je to vlastne vitrína, ale... nop, pre mňa je to knihovnička. Znie to krajšie. :D

      Odstrániť
  3. Tak to je skutočne krásna knihovnička :) Keby som aj ja mala takú pre tie moje pribúdajúce knihy, ktoré už nemám kde dávať a najhoršie je, že nemám ani miesto pre novú knižnicu...ale tá tvoja- naozaj krásna a máš to aj veľmi pekne esteticky uložené...to svetielko je super! :D
    Opäť krásnych päť kúskov radosti- tie priania sú nádherné - všetko najlepšie k meninám aj odo mňa :)...Tak, teším sa na ďalšie tvoje krásne fotky na ktorých bude opäť veľa radostí, s ktorými sa s nami budeš chcieť podeliť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne - za všetko. :) Je to od teba milé. :) A ani ja už nemám miesto na nejakú ďalšiu knihovničku - už kvôli tejto sme museli nejako inak poriešiť priestor v izbe.

      Odstrániť
  4. Jeeej, aký milý článok.:) Krásna knižnica, narcisy, ilustrácia a ten odznak, ach!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Tie odznaky mám už dva - keď si oň popýtaš v poznámke pri objednávke, pribalia ti ho. :)

      Odstrániť
  5. A perfektný obal na čítačku.:) Mne sa bohužiaľ nepodarilo vtedy na rýchlo zohnať iný ako čierny, ale časom si chcem kúpiť nejaký farebný.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tento majú na Martinuse čierny, modrý, červený a biely, ale je len pre čítačky Pocketbook. :)

      Odstrániť
  6. Milá Aly, veľmi pekne Ti ďakujem za podelenie sa s Tvojimi ďalšími kúskami - poriadnymi kusmi radostí :) ... prečítala a pozrela som si ich ešte v ten deň ale k písaniu som sa dostala dnes, v to tajomné bielo-sobotné dopoludnie.

    Všetkých päť Tvojich radostí ma potešilo. Pristavím sa v tejto chvíli pri jednej z nich:
    Tvoja knihovnička. ... je očarujúca nielen tu na fotke ale i v skutočnosti. ... to, že svieti, dodáva jej čaro a očaruje ... a mne sa to javí ako istý symbol toho, že knihy a poklady, ktoré si v nej uchovávaš, sú lúčom, ktorý Ti v určitých etapách života osvetlil cestu, prežiaril ju, potešil :)
    ... a keď tieto Tvoje poklady Tvoja knihovníčka ožiari ... Ty si spomínaš na tajomstvo, ktoré v sebe Tvoje poklady ukrývajú.

    ... nech Ti i dnes Tvoja žiariaca knihovníčka vnesie ešte väčší jas do radosti srdca z večernej veľkonočnej vigílie ... a keď budeš v prítmí svojej izbičky počúvať z rádia Lumen chválospev: "Pán Ježiš Kristus vstal z mŕtvych, Aleluja, radujme sa!" ... nech sa v Tvojom vnútri všetko krásne rozžiari a zajasá z toho, že Láska je s Tebou, zvíťazila a víťazí <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. :) O tých knižkách máš pravdu. :) A v sobotu večer som myslela aj na tvoje slová. :)

      Odstrániť