nedeľa 5. apríla 2015

Moje kecy o Veľkej noci




Chcem vám popriať krásne, veselé a pokojné Veľkonočné sviatky. Vonku to síce vyzerá skôr na guľovačku než oblievačku, ale ja sa aj tak teším na Veľkonočný pondelok. Na stretnutia s rodinou, blízkymi, na vône voňaviek, možno aj na nejaký ten malý pohárik vody, ktorý mi pristane na hlave... a na rozprávku Hľadá sa Nemo, ktorú budú dávať v telke. :)


Dúfam, že ste mali dnešnú Veľkonočnú nedeľu tiež peknú, pretože je to deň plný radosti a nádeje. Aj slnko sa spolu s nami jemne usmievalo. :) Trošku som mala posledné dni náročné, ani počasie mi nedovolilo ísť v Bielu sobotu do kostola ku hrobu Pána Ježiša, čo ma mrzelo. Ale dnes bol krásny deň a ja sa z neho teším. Prinášam vám aj zopár fotiek našej jarnej veľkonočnej výzdoby. :)




Čo sa týka kníh, cez Veľkonočné sviatky mi robí spoločnosť Leona - stotníkova žena. Zatiaľ sa to číta úžasne a je to možno dokonca lepšie než Lýdia - obchodníčka s purpurom. Táto knižka je ako stvorená na toto obdobie, keďže sa príbeh odohráva pár dní po ukrižovaní Pána Ježiša, ale táto udalosť je tam zatiaľ akoby len v pozadí. Okrem toho som dnes dočítala aj poslednú kapitolu v Biblii - počas celého pôstu som si postupne čítala príbehy Nového zákona.

Tým, že pôst už skončil, skončilo aj moje predsavzatie. Dodržala som ho a teraz sa už vrátim znova ku čítaniu všetkých kníh. Teším sa na to, pretože som cez pôstne obdobie bola fakt skúšaná - cez marec mi pribúdali také krásne knihy a ja som sa do nich nemohla hneď pustiť. :D Ako prvé budem teraz čítať Spirit animals: Zrodenie legendy, čo je kniha na recenziu od Knihcentra. Tá tiež musela čakať na koniec pôstu, ale Knihcentrum malo voči môjmu predsavzatiu veľmi milý prístup, za čo ďakujem. Radosť spolupracovať. :)

Nuž, povedala som snáď všetko čo som chcela... ou, všimli ste si ovešaný strom na Ostrove? To má postavička (ktorá stále nemá meno) pripravené pre prípadných kupačov! :D


A ako prežívate vy tohtoročné Veľkonočné sviatky?

Majte sa superkrásne...


11 komentárov:

  1. Krásna výzdoba! :) Ja zatiaľ oddychujem a doháňam resty, ktoré sa mi nazbierali počas školy :) Zajtra máme stretnutie s rodinou po dlhšom čase, takže sa aj teším :) Inak, teším sa aj na recenziu, lebo už dlhšie som nečítala žiadny biblický príbeh, tak mám chuť na niečo dobré :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. My nie sme veľmi nábožensky založení, tak Veľkú noc oslavujeme len typickými oblievačkami za vajíčka a možno i malým pečením. Máte však veľmi peknú výzdobu a ten prístup Kníhcentra mi naozaj vyčaroval úsmev na tvári. :) Pekný zvyšok Veľkej noci prajem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem - mne tiež, celý deň som bola z toho ako sluníčko. :D :)

      Odstrániť
  3. Tie vajíčka som si všimla, hneď keď som sem zavítala :) Takže ani dievča ma ostrove neobídu tí šibači - chudák, nezávidím jej :D
    Ja som mala takú čudnú Veľkú noc - dôvodom je aj moja PN-ka...musím sedieť doma, takže som do kostola nemohla ísť, čo ma veľmi mrzí :( Preto bola táto Veľká noc pre mňa smutná...a, čo sa týka šibačov, tak to bolo určite tento rok menej vody :) Dúfam, že budúci rok to bude tá pravá Veľká noc a už mi ju nič nepokazí. A Knihcentrum je super, keď ťa pochopilo...ako vravíš - radosť spolupracovať :) A máte naozaj peknú výzdobu :) U nás to bolo tento rok všetko biedne -_- ....ale verím, že budúci to napravíme :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ... Monika, raz som čítala, že Pán - keď po ňom čo i len zatúžime - prichádza do nášho srdca - a verím tomu. ... a keď čítam Tvoje riadky, vidím v nich túžbu po Ňom ... a verím, že Ťa počas PN-ky v tieto sviatky Pán nenechal samú ... prajem Ti, nech vedomie jeho láskyplnej prítomnosti žiari do Tvojho srdca ako krásne hrejivý lúč i v tejto chvíli.

      Odstrániť
    2. Ďakujem za vaše krásne slová. Veľmi si ich cením a aj ma veľmi potešili :)

      Odstrániť
    3. :) ... skoré uzdravenie, Monika.
      ... a pesnička v tejto chvíli pre Teba - vychádzajúca práve zo slov dnešného evanjelia: https://youtu.be/u3NTXL6kUxE

      Odstrániť
    4. Ďakujem veľmi pekne. :) To ťa úplne chápem, že ti je smutno z toho, keď si nemohla ísť... A tiež ti prajem skoré uzdravenie. :)

      Odstrániť
  4. Aly, vďaka :) ... áno, veľkonočnú nedeľu i celé sviatky som i ja prežila krásne. ... bolo času na stíšenie a pobudnutie i pri Pánovi i s blízkymi. Boli to ozaj krásne sviatky...
    ... a aj u nás na Veľkonočnú nedeľu slniečko krásne svietilo až som neodolala prechádzke k neďalekému lesíku :)

    Mali ste milú veľkonočnú výzdobu...
    ... a teším sa už na Tvoju recenziu na Leonu - stotníkovu ženu. ... a ak ju nebudeš mať u niekoho požičanú, požičiam si ju od Teba, keď koncom mája prídem.

    Prajem Ti ešte veľa veľa krásnej radosti plnej nádeje nielen v tejto veľkonočnej oktáve ale do každého dňa, ktorý Pán z lásky daruje. Pa :)

    OdpovedaťOdstrániť