pondelok, 25. mája 2015

Knižné prírastky - apríl


Mesiac apríl bol pre mňa veľmi pekný - cítila som sa počas neho akosi spokojne. Ďakujem Bohu, že tie príjemné dni pokračujú aj doteraz. Vlastne sa nedialo nič špeciálne, ale to skoro-letné slnko robilo svoje a... no veď viete, ako mi pre radosť stačia maličkosti. :) Z mojich aprílových novôtok ako prvé vidíte na fotke knihy, ktoré som vyhrala u Ells. Názov knihy Tweety s city moja kamarátka zle prečítala a myslela si, že to city je akože mesto po anglicky :D

Prechádzam ku kúpeným knihám... dobre, už som vážne asi dobehla tých niekoľko mesiacov, ktoré som vydržala nekúpiť si jedinú knihu. Pilot a malý princ je nádherne spracovaný životopis autora knižky Malý princ, ktorá je mojou srdcovkou. Nečakala som, že to bude taká, síce tenká, ale obrovská kniha. No je naozaj krásna, hotový poklad knižnice...


Asi v polovičke apríla sa u mňa prebudila W.i.t.c.h. mánia. Od detstva som mala tieto komiksy veľmi rada a už vtedy som si priala mať úplne všetky časopisy. Takú komplet zbierku všetkých komiksových dielov. Dodnes ma to drží, ale len občas ma pochytí šialenstvo, keď ich začnem po internete aj naozaj zháňať. :D Nuž a teraz ma napadla jedna vec - keďže je to český časopis, na Slovensku to nikto nepredáva a tak som sa skúsila pozrieť na český bazoš... A tam ich boli celé kopy! A začala som si trieskať hlavu, že prečo ma to skôr nenapadlo.
Lenže aj tak som nemala vyhrané, keďže skoro nikto nechcel posielať na Slovensko. Ale potom jedno dievča, ktoré malo dokonca všetky komiksové knihy (absolútne nezohnateľné, beznádejné vypredané) súhlasilo. Strašne, úplne najviac som si priala tie knihy (to je tých päť veľkých), pretože v nich je úplný začiatok príbehu W.i.t.c.h. - od celkom prvého čísla až po 30. T.j. okolo 600 strán čistého komiksu. Dobre, zrejme vás to už nezaujíma, ale som naozaj nadšená z toho, že ich mám... Až tak, že mi vôbec nevadí, že som k nim musela kúpiť aj desať mini knižiek v tých dvoch kôpkach, ktoré som vlastne ani nechcela... že z toho bolo brutálne poštovné... že som ešte musela doplácať voľajaký poplatok... Ale tak toto všetko + ešte desať časopisov ponúkalo to dievča za peknú cenu a som jej vďačná, že bola ochotná posielať aj na SK, takže sa vôbec nesťažujem. :)

Knihou Za bránou slova ma milo prekvapili moji príbuzní, ktorí mi ju darovali ešte k meninám. Je super pocit, keď ma už rodina pozná ako knihomoľku, ktorá rada číta knihy. :)


A nakoniec recenzný výtlačok od vydavateľstva Ikar, na ktorý už nájdete recenziu na blogu. Poučka bola vtipné a pre mňa príjemné čítanie. :)

Za všetky knihy veľmi pekne ďakujem! ❤




4 komentáre:

  1. omg to witch ma úplne odrovnalo! :O zbožňovala som seriál, keď chodil na jetixe a ešte som si to aj re-watchingovala na youtube minule (mám 23 rokov) 8D komixy som čítala len občas keď som ich našla, ale veeeľmi rada by som vedela originálny príbeh a pokračovanie, nakoľko seriál mal len 2 série 8( veeeľmi ti to závidím, neskutočný poklad pre fanúšika 8)
    ja som mala s cz odosielaním tiež problém, v banke po mne chceli vyplniť nejaký formulár či čo za hlúposť, takže som potom od toho upustila, ale kebyže nájdem takto niečo, tak by som si išla pre to osobne 8D vlak mám zatiaľ zadarmo, tak by som sa do brna/prahy dostala v poho hádam 8P
    Tweety s city som čítala, je to také milé, páči sa mi štýl napísania to v správach 8) príbeh bol síce slabší, ale bolo to fajn.
    Sprevádzačku mám doma, no ešte som sa k nej nedostala, ale zatiaľ ma ani veľmi neláka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja som zasa nepozerávala seriál (ževraj má byť 3. séria), zameriavam sa skôr len na komiks. :) Doteraz som mala len zopár časopisov a tie som bola schopná čítať dookola, no teraz mám zásob až-až. :D
      Moja šanca ísť si niečo prevziať do Čiech je asi taká, ako keby som po to mala ísť na Mesiac. :D

      Odstrániť
  2. W.I.T.C.H.! Jůůů. Prakticky jsem na tom teď podobně, trpím nepřekonatelnou touhou si někde vyhrabat alespoň jednu knížku, nebo se začít dívat alespoň na seriál. Netuším co se mnou je, ale prostě to tak je :-D A když takhle u tebe vidím tu tvojí sbírku... normálně ti závidím :-D
    Ze zbytku už jsem četla (a mám) už jen toho Greena, celkem se mi líbil :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne to vysvetľovať nemusíš, ja takýto stav úplne chápem. :D
      Veru, aj mne. :)

      Odstrániť