nedeľa, 19. júla 2015

Knižné prírastky - jún


V júni sa ku mne dostali tri knižky - niekto by povedal, že len tri knižky, ale ja som s týmto počtom spokojná. Prvé dve som si kúpila vo výpredaji na Gorile.sk. Už dlho som si ich priala a keď som videla, že tam obe majú za polovičnú cenu - spolu ma vyšli za 11€, ani poštovné som nemusela platiť - tak som sa tomu veľmi potešila. Posledná divočina je príbeh o zvieratách s hlbším významom a ja také rada. :) No a Súmrak - grafický román je druhý diel, ktorý mi chýbal. :)

Vodopád bol recenzný výtlačok od Ikaru a recenziu už nájdete tu. :) Autorka to tentoraz dosť prepískla, neverila som takmer ničomu o čom v príbehu písala. Ale obálku má kniha krásnu. :P


8 komentárov:

  1. Krásne knihy. :) A myslím si, že aj tri knihy sú dosť za jeden mesiac, najmä ak ich kupuješ za svoje peniažky. :) Som zvedavá na Poslednú divočinu. Bude recenzia? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jasnačka, že bude. :) Ďakujem pekne. :)

      Odstrániť
  2. Poslednú divočinu som videla na Gorile.sk vo výpredaji tiež a keby tam bola o deň skôr, tak by som ju kúpila do Letného knižného hopu...no, nebola, a tak si do súťaže našli cestu iné knižky :) Inak je to krásne spracovaná kniha, tá obálka je čarovná a vyníma sa u mňa v knihovničke...a vnútri je nádherne spracovaná tiež. Čítala som ju dávnejšie, ale bol to krásny, jednoduchý, milý príbeh, ktorý ma rozosmial, ale aj prekvapil...pekná dystopia pre mladšie ročníky, ale aj pre staršie, ktoré si chcú oddýchnuť. Určite si dám jej re-reading a skúsim napísať aj recenziu :)...tak si uži čítanie a tri knižky je tiež podľa mňa skvelý počet za mesiac...mne pribudne tento mesiac asi len jedna, ale taaaak veľmi sa na ňu teším :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sa budem tešiť na vaše recenzie, holky, lebo tá kniha ma vcelku zaujala. :) A čo pekné si si kúpila, Mony? :)

      Odstrániť
    2. Tak, to aby som už začala čítať :D A, čo som si kúpila, tak to ti teraz neprezradím...až o mesiac :))

      Odstrániť
    3. To aj ja :D snáď sa mi ju podarí vtesnať do môjho letného zoznamu kníh na prečítanie... Hej, som zvedavá, čo to bude za Pani Záhadnú knižku. :D

      Odstrániť
  3. Vidíš, ja som ten výpredaj na Gorile nepostrehla :( :D A tri knihy sú pekná kôpka ;) Ja momentálne utrácam na knihy, ktoré sú určené do školy, takže ;) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Na Gorile sú stále akési výpredaje. :) Ďakujem. :)

      Odstrániť