nedeľa, 26. júla 2015

Päť kúskov radosti #9


1. Táto čarovná krabička bola darčekom od príbuznej. Vlastnoručne ju ozdobila servítkovou technikou a ja som len v nemom úžase z toho, aká je krásna a koľko vzácneho času mi jej výrobou venovala. :) Aby ste si nemysleli - tie čiernobiele plôšky som na fotke rozmazala ja, pretože na krabičke sú dokonca fotky! Ja nechápem ako to dokázala... Mimochodom, ak ste zvedaví (ja viem, že ste! :P) - odkladám si do nej odznaky. :)

2. Dom starých rodičov - už je to pár rokov, čo ich za týmito dverami už nenájdem... No tento pohľad, ktorý sa mi naskytol, je pre mňa niečím krásny. Akoby tie kvety chceli stále pre nich kvitnúť...

3. Mám veľmi rada knižné drobnosti. :) Tieto som si našla v balíčkoch pri knihách, ktoré mi prišli za posledné týždne. Za jednotlivé vecičky ďakujem Veronike, Cukrblik, Sue a dievčaťu, s ktorým som si vymenila knihu. :) Okrem toho, tie dva smajlíky sú ešte od sestry. :)

4. Moja kamarátka bola v Lurdoch a doniesla mi odtiaľ takéto krásne suveníry, za ktoré jej ďakujem. :)

5. Túto krásnu záložku som získala v súťaži u Mony - vlastne sa ju rozhodla poslať všetkým zúčastneným, čo bolo úplne super, pretože som v súťaži nevyhrala. :D Odkedy som videla, že takéto špeci záložky vyrába, priala som si jednu mať. :) Tiež to vnímam podobne ako pri krabičke. Mony ešte raz ti veľmi pekne ďakujem a pre teba som ju odfotila pri tvojej obľúbenej knihe! :D :)

17 komentárov:

  1. A teraz sa jako sluníčko usmievam ja :D Ďakujem krásne Aly, veľmi si to cením :)) A tvoje kúsky radosti sú skutočne nádherné. Tá krabička je úchvatná (musím aj ja vyskúšať konečne tú servítkovú techniku) a je to úžasné, že si človek nájde čas, aby tomu druhému spravil radosť takýmto krásnym výrobkom...také veci sa veľmi cenia...A aj ja milujem malé knižné drobnosti...tých nikdy nie je dosť. Veľmi ma dojali tvoje slová venované starým rodičom...teraz sa musia na teba z nebíčka usmievať :) A od kamarátky je to veľmi milé, že ti doniesla také kúzelné darčeky z Lurd. Naozaj úžasných 5 kúskov radosti, veľmi cenných....
    P.S.: Ak by sa ti náhodou tá moja záložka pokazila (pretože tam vidím, že jeden lupienok som zle prišila), tak mi smelo napíš a ja ti vyrobím novú :) Reklamácie v pohode prijímam :D Aspoň by som skúsila vymyslieť novú "limitovanú edíciu" ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Ale! Moja záložka je úplne super, nechcem na ňu počuť jediné krivé slovko. :D A nič sa jej nestane, pretože pri mne je v bezpečí. :D

      Odstrániť
    2. :D...no to vieš, občas je zo mňa obrovský perfekcionista a už aj moja sestra má zo mňa nervy, keď niečo vyrábam a stále by som to prerábala, kým nebudem s tým spokojná, takže tak :)) A viem, že je záložka v najlepších rukách ;)

      Odstrániť
  2. Naozaj krásne fotky, Aly :)) Veľmi sa mi páči detail domu tvojich starých rodičov, je vidieť, že si ich mala rada :))
    Tá krabička je úžasná, o tejto technike som doposiaľ nepočula, no ak každý výtvor vyzerá takto, tak si asi nájdem nejakého dodávateľa! :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne. :) Nie? Ja som to už spoznala dávno, v reláciach typu Postav dom, zasaď strom atď. :P

      Odstrániť
  3. Krásne maličkosti, až mi prišlo ľuto, že nemôžeš starých rodičov naštíviť.A tú špeci záložku od Moniky mám i ja. Je báječná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta krabička je moc krásná :) Tyhle dárky, na kterých je vidět snaha druhého člověka, jsou přecejen nejkrásnější a udělají největší radost.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aj ja som dostala záložku a mám z nej rovnakú radosť ako ty :) Ešte teraz sa nad tým rozplývam :D A dom starých rodičov vyzerá ako z rozprávky :) Už by som len čakala, kedy odtiaľ vyjde babička s fertuchami a s čepcom na hlave :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ...a sadne si na lavičku ku deduškovi a chytia sa za ruky. ^•^ Ale... prosím? Aké fertuchy? :D

      Odstrániť
  6. Milá Aly, ďakujem Ti veľmi pekne, že si sa podelila so svojimi nádhernými lúčmi radostí. Teším sa spolu s Tebou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nádherná krabička! :) A krásné uklidňující fotky! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jee, krásna krabičky, záložky a všetky ostatné drobnosti.:) Mám tieto tvoje príspevky veľmi rada.

    OdpovedaťOdstrániť