utorok, 11. augusta 2015

Knižné prírastky - júl


Júl bol super. Pekný letný mesiac s dlhými večermi. Aj na moje nové knižky bol fajný - vlastne skvelý! Ako prvé tu mám knižky, ktoré sa mi podarilo vyhrať. To letné sluníčko sa na mňa zrejme usmievalo. Bola som veľmi prekvapená, keď som vyhrala u Sue knihu Tajomstvo tvojho rodu, pretože do súťaže som sa zapojila na poslednú chvíľu. Knižka dokonca obsahuje podpis autorky a jej krásne venovanie. Druhú výhru, ktorou je kniha Lekcie Madam Chic som získala počas Letného knižného Hopu u Orvokki. Táto knižka je až prekvapujúco ťažká. Baby, ďakujem Vám za ne! :)

Konečne sa mi podarilo vymeniť už všetky knihy, ktoré som potrebovala vymeniť. Za júl dokonca dve. Prvú som vymenila za knihu Darca aj s filmovým prúžkom a druhú za Džínsový denník 3, ku ktorému mi dievča z výmeny pribalilo aj tú poslednú mini knižočku. Milo ma to potešilo, pretože na obálke je hafan veľmi podobný tomu, ktorého mám ja. :)

A poslednou knižkou je Jane Austenová bola moja najlepšia kamoška. Ešte som neprečítala žiadnu austenku, ale keď som ju na bazoši videla za 2 €... (a teraz napíšem niečo, čo som mojej kamarátke hneď vravela, že o knihe určite poviem v prírastkoch, však S.?) NO NEKÚP TO! :D

6 komentárov:

  1. Pekné knihy. :) Dúfam, že budú aj recenzie, lebo Jane Austen vyzerá fajn a zaujala ma aj kniha Šťastné setkání. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, určite raz na ne príde čas. :)

      Odstrániť
  2. Jéééj, viem aspoň s kým som vymenila knihy :D. Keby viem, pošlem aj niečo iné navyše. Inak Madam Chic tíško závidím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež ma to prekvapilo. :) Ale no určite, veď už aj to bolo veľa. :) Ďakujem. :)

      Odstrániť
  3. za máličko :) dúfam, že sa ti kniha bude páčiť :) ja mám jednoducho Miškine knihy rada :) darcu mám doma aj ja a nie a nie sa k nemu prepracovať :D

    OdpovedaťOdstrániť