piatok 4. septembra 2015

2. narodeniny blogu




Dnes sú to už 2 roky, čo sa v internetovom oceáne (nie nadarmo sa predsa vraví "surfovať na nete") objavil malý Ostrov stratených príbehov. Pravdupovediac, jeho narodeniny datujem podľa prvého publikovaného príspevku, pretože sa tuším nedá nikde zistiť dátum vytvorenia blogu, ale spolieham sa na to, že som bola iste taká akčná a hneď po založení som už aj niečo písala pre mojich čitateľov-počet 0. Vtedy sa mi ani nesnívalo, že tu o 2 roky bude počet ostrovčiat 99, ale ani že blog bude stále žiť. Dýchať. Držať sa nad hladinou.




Moje najväčšie ďakujem patrí Bohu, pretože On mi dáva najviac inšpirácie, odvahy (koľkokrát som ju potrebovala pri publikovaní niektorých príspevkov) a lásky, ktorú verím, že cez články cítite aj vy.

Za veľkú podporu ďakujem aj mojej rodine a priateľom, čo je dosť zvláštne vzhľadom na to, že ani jednému môjmu blízkemu človeku nechcem ukázať môj blog (okrem dvoch kamarátok). :D Ale zato im o ňom rozprávam a sú to osoby, ktoré sa so mnou tešia zakaždým, keď napríklad výskam, že mi pribudol čitateľ. :D Je to fajn pocit, keď ich to zaujíma. :)

A v neposlednom rade ďakujem vám všetkým, pretože vy ste snáď pre môj blog najdôležitejší. Ďakujem za všetky krásne a milé slová (z ktorých by mohla vzniknúť hotová kniha s názvom "Ako vyčariť úsmev na tvári"), za to, že mám vždy pre koho písať o tom, čo ľúbim a že mi dávate najavo, aký to má zmysel. Ďakujem, že ste tu už 2 roky so mnou.


Tento týždeň mám dokonca foto 2 koníkov :P


A to všetko si zaslúži čo? Súťaž! Tá bude, ale troška neskôr, pretože budete súťažiť o tohtomesačnú novinku (zatiaľ nepoviem akú :P). Takže počkám, kým kniha vyjde a príde mi domov. Do súťaže mi ju venovalo vydavateľstvo Ikar, za čo mu zo srdca ďakujem! Týmto sa dostávam ku ešte jednému ďakujem, ktoré patrí mojim dvom skvelým spoluprácam (dnes samé dvojky!). Za každý príbeh, ktorý som si vďaka vám mohla prečítať a za váš ľudský prístup (ale aj tak mám ešte vždy troška trému, keď vám píšem :). Veľmi si to vážim.




Dva roky - to je dlhá doba. Ale mne sa zdá, že ubehla ako voda (prečo sa furt točím okolo vôd, morí a oceánov??). S blogom boli tie dva roky krajšie, než aké by boli bez neho. :) Aj vďaka nemu som sa naučila byť pozornejšia na okolitý svet a vnímavejšia na pekné veci, ktoré mi každý deň ponúka. A keďže na Ostrov pribudol k dievčaťu malý parťák, uvedomila som si, že jej už nemusím vymýšľať meno, ale som to proste ja - Aly. :)




22 komentárov:

  1. Všetko najlepšie k druhým blogovým narodeninám, Aly. :) Si veľmi milá a šikovná osôbka a tvoje články mi vážne vedia vykúzliť úsmev na tvári, takže ti prajem dobudúcna len to najlepšie. Veľa nových čitateľov a spoluprác. Ale hlavne, aby si mala stále chuť blogovať a spríjemňovať nám dni svojimi článkami. :) Dúfam, že si dnešok poriadne oslávila. ;) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. :3 :) Veru, bol to výnimočne pekný deň plný milých maličkostí. :)

      Odstrániť
  2. Gratulujem k dvom rokom :) A do ďalších rokov prajem veľa inšpirácie a vytrvalosti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Všetičko najlepšie !!! :) Nech sa ti darí aj naďalej :3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Obrovská gratulácia!!! :D To je úžasné, už dva roky...veľmi sa tomu teším a prajem ti, aby ti to ešte dlho, predlho vydržalo, pretože tvoj blog milujem. Tvoje recenzie, články, fotky...zo všetkého cítim takú radosť, lásku a dobrotu. Si veľmi kreatívna a vždy sa teším, čo nové zverejníš. Nech máš ešte mnoho úspechov, skvelých čitateľov, úžasné spolupráce a radosť z každej maličkosti ;) Veľmi ti to prajem a aj v reálnom živote, len to dobré :)) Takže, všetuličko len to najlepšie z toho najlepšieho k tomuto druhému rôčku ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juj, ďakujem zo srdca! :) Veľmi si to vážim. :) ^•^

      Odstrániť
  5. Všetko najlepšie k narodeninám blogu :3 A veľa ďalších a ešte úspešnejších rokov:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásne článok a fotky, všetko najlepšie a dúfam, že ti blogovanie ešte dlho vydrží.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Všetko najlepšie prajem a nech ťa blogovanie stále baví :)

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gratuluji k 2. blogovým narozeninám a přeju hodně úspěchů do dalších let ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pripájam sa ku gratuláciám, nech ti to ide aj naďalej tak dobre a nezabudni nás pravidelne zásobovať super článkami. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juj, ďakujem. :)* Aj keď na tej pravidelnosti musím ešte popracovať. :D

      Odstrániť
  10. Milá Aly, úprimne sa s Tebou teším a zo srdca blahoželám ✿

    OdpovedaťOdstrániť