sobota, 12. septembra 2015

Knižné prírastky - august + mini report z prvej návštevy kníhkupectva


S augustom sme sa už dávno rozlúčili a s ním odišlo aj slnečné leto. Ale hlásia, že sa na pár dní má predsa len slniečko ukázať a aspoň jemne nás zohriať svojimi jesennými lúčmi. Kým sa tak stane, poďte si spolu so mnou zaspomínať na knižky, ktoré mi august priniesol.

Začnem tými, ktoré som si kúpila. Naozaj obmedzujem nakupovanie nových knižiek na minimum, ale niekedy je ich kúpa jedinečnou príležitosťou. Takou bola aj moja návšteva skutočného kníhkupectva prvý krát v živote. Fakt som v ňom nikdy predtým ešte nebola. Bolo to super, ale vidieť všetky tie krásne knihy naživo bolo aj ťažké. Teda, vybrať si len dve z nich. A napokon ani nemali tie, po ktoré som prišla, takže bol môj výber ešte ťažší. Všetky tie knihy v regáloch sa na mňa usmievali a ja som si len v duchu furt vravela: Jej, teba poznám! A teba tiež! ako keby sme boli starí kamoši A aké to asi bolo, keď som tam spoznávala asi 90% kníh... Nakoniec moja voľba padla na Hobita a Druhú striebornú knihu snov (aj vás poznám!). Chcela som si kúpiť proste len nejakú knižku aby mi pripomínala tento deň, ale nebol to môj prvoradý cieľ. Mne išlo hlavne o ten zážitok z prvej návštevy kníhkupectva. Som rada, že som v ňom mohla stráviť pár pekných chvíľ ale aj tak uprednostňujem internetové kníhkupectvá. :)


...a bazáre! Človek tam môže nájsť nádherné knižky za parádne ceny. Po tých dvoch knižkách som si už naozaj v auguste nechcela nič kúpiť, ale tieto štyri kočky ma spolu vyšli len za 15€ a nemusela som platiť ani poštovné. Sú krásne a nič im nechýba. :)

Jednu sestričku, ktorá ma kedysi pripravovala na birmovku, presunuli už na iné pôsobisko a tak mi na rozlúčku darovala knihu Anežinka. Raz som ju už čítala a veľmi sa mi páčila, no doma som ju nemala. Tak sa teším, že sa k nej môžem opäť vrátiť. :)

No a Kam zmizla bol recenzný výtlačok od Ikaru - recenzia. :)

Za všetky knihy veľmi pekne ďakujem! ❤


12 komentárov:

  1. Krásne kúsky ❤! Knihy od Jane Austenovej a Janu Eyrovú si kúpila za naozaj skvelú cenu :). Od Austenovej som čítala len Pýchu a predsudok, ale strašne rada by som si doplnila zbierku :). Janu Eyrovú mám, ale v riadne starej verzií, takže tiež po nej pokukujem očkom :D :). Druhú striebornú knihu snov by som si už mala zakúpiť. Jednotka sa mi veľmi páčila, takže určite si chcem prečítať aj druhý diel :). A Kam zmizla bola super :). Naozaj krásne kúsky :) ❤.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak po nej pokukuj radšej dvoma očkami, lebo si si nevšimla, že ja som si nekúpila Janu Eyrovú ale Búrlivé výšiny. :D Ale aj tú by som chcela. :) Ďakujem pekne. :)

      Odstrániť
  2. Chodenie po kníhkupectve je pre mňa ako mučenie. Prechádzam sa, všetky ich ohmatávam (samozrejme s citom!) a moja peňaženka vo veľkom protestuje! Ale aj tak ma to baví. Považujem to vždy za malý výletík :D
    Krásne knižôčky! A nádherný blog ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som to tiež brala ako výlet vrámci prázdnin. :D Ďakujem krásne. :)

      Odstrániť
  3. Kúpa troch kníh od Jane Austen a k tomu ešte Búrlivé výšiny je úplne skvelá :) A za 15€? Ak sa môžem opýtať, cez aký bazár si ich kúpila? Wau :) :) Tieto všetky tri knihy od Austenovej som čítala a najviac sa mi páčil Rozum a cit, ale užila som si čítanie všetkých troch. Na Opátstvo Northangen chystám uverejniť na blog aj recenziu, budem rada, ak sa na ňu potom pozrieš :) Búrlivé výšiny mám na svojom čitateľskom zozname aj ja a Hobita som mala to šťatie čítať tento rok tiež. Na fantasy síce nie som ale Tolkien je Pán spisovateľ. Naozaj krásne úlovky, teším sa z nich spolu s tebou :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. :)
      Knižky som kúpila na bazoš.sk - bazoš, to je môj kamoš. :D Ja si plánujem Austenky prečítať v poradí, v akom ich Jane vydala. :) Určite si tvoju recenziu prečítam, už sa teším. :)

      Odstrániť
  4. Druhá strieborná kniha snov je super výber. Inak to si fakt nebola v kníkupectve? :D Neviem si to predstaviť. od nás tam už boli aj takí, čo v živote nečítali žiadnu knihu, možno tak s obrázkami a veľkými písmenami, keď bol krpatí. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bude viac Graysona? :3
      No vidíš - to aspoň ukazuje, že navštevovanie kníhkupectiev nie je podmienkou pre lásku ku čítaniu kníh. :)

      Odstrániť
  5. tak to bude veľmi pekný september :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Milá Aly, teším sa s Tebou z návštevy kníhkupectva ... som si úplne predstavovala podľa Tvojho opisu ako tam si :)

    ... a blahoželám Ti ku pekným novým knihám. Páči sa mi ten výraz "štyri kočky" :) :) :) :) ... a počula som i ja na "Anežinku" pochvalné slová...
    Prajem veľa obohacujúceho pri ich čítaní...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. :) Áno, už ja som ti o nej kedysi rozprávala. :)

      Odstrániť