sobota, 19. septembra 2015

SÚŤAŽ - 2 roky blogu a poďakovanie za 100 čitateľov




Ako som sľúbila v narodeninovom článku, prinášam vám súťaž. Spája sa v nej moja radosť z 2 rokov na blogu a poďakovanie, že je vás tu už okrúhlych 100. :) Súťažiť budete môcť o knihu s nádhernou obálkou, ktorá vyšla len pred pár dňami - Jeden plus jeden. Do súťaže ju venovalo vydavateľstvo Ikar, za čo mu zo srdca ďakujem. :) Určite však ku nej pribalím aj nejaké záložky, atď. :)


Informácie k súťaži:
- prebiehať bude mesiac, od 19.9. do 19.10.
- zapojiť sa môžu osoby so slovenskou aj českou doručovacou adresou
- víťaz bude jeden a keď mu pošlem e-mail o výhre, má 3 dni na odpoveď

Do súťaže sa zapojíte napísaním komentára, ktorý bude obsahovať:
1. meno, pod ktorým chcete byť vyhlásený
2. e-mail, na ktorý vám môžem napísať tú skvelú správu
3. ste SK/CZ?
4. odpoveď na otázku: "Čo si predstavíte, keď sa povie 'stratený príbeh'? Čo by to znamenalo pre vás?" Vždy ma to zaujímalo - môžte sa rozpísať, napísať len konkrétnu knihu... Je to na vás. :)

5. ak patríte medzi pravidelných čitateľov alebo sa nimi chcete stať (vľavo Pripojiť sa k tejto lokalite, nie je to však povinné), napíšte mi meno, pod ktorým sledujete blog a za to dostanete +1 vstup navyše :)

Veľa šťastia, teším sa na vaše odpovede! :)

14 komentárov:

  1. 1.Nikola Guzmicka
    2.nikky33@centrum.sk
    3. SK
    4. Ja si pod pojmom strateny pribeh predstavujem pribeh cloveka ktory v zivote nieco dokazal, zmenil zazil a pritom to nebolo nikdy rozpovedane...nieco v tom zmysle ako napr ked bola vojna tak tam je kopu stratenych pribehov ake strasne osudy ludia mali, alebo ako niekto niekomu pomohol, ci dokonca laska bez buducnosti...toto vsetko su pre mna stratene pribehy, lebo vo velkej vacsine zaniknu spolu s akterom pribehu...
    5. Sledujem ta cez GFC ako Nikola Guzmicka a cez Bloglovin ako Nikola

    OdpovedaťOdstrániť
  2. 1, Slavči
    2, slavkosysel@gmail.com
    3, SK
    4, Príbeh, ktorý nikam nevedie alebo nemá koniec
    5, Slavči S.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 1. Smiley
    2. terezickaciganikova@gmail.com
    3. SK
    4. Zaujímavá otázka. Pre mňa stratený príbeh predstavuje príbeh, ktorý je poriadne zamotaný, je tam veľa rôznych dejových línii a ešte väčšie množstvo nejasností. Keď trvá určitý čas, kým všetko dokonale pochopím. :)
    5. Knižné Maniačky
    P.S.: Gratulujem k peknému počtu sledovateľov. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 1. Andy
    2. andrea.miskocowa44@gmail.com
    3. SK
    4. Stratený príbeh vo mne vyvoláva myšlienku na príbeh, ktorý bol napísaný veľmi, veľmi dávno, no zapadol prachom. Niekto ho však náhodou nájde a svet sa tak môže obohatiť o kvalitnú knihu, v ktorej by mali byť čisté a skvelé myšlienky autora. Inou variantou by pre mňa boli asi zápisky ľudí, ktorí prežili 1. či 2. sv. vojnu ( Denník Anny Frankovej- mali sme to šťastie, že sa nám jej príbeh, ako jeden z mála, dostal do rúk :))
    5 GFC: Andrea Miškocová

    OdpovedaťOdstrániť
  5. 1. Letitia
    2. letitia.tiba@gmail.com
    3. SK
    4. Stratený príbeh - možností je veľa. Prvá, čo mi prišla na myseľ bude - Príbeh, na ktorý sme zabudli, ale stále na nás vplýva, pretože je už súčasťou nášho života. A po čase, pri nejakej príležitosti sa zase objaví a my pochopíme, prečo sme "vtedy" zareagovali tak, ako sme reagovali.
    5. Nie som si istá, či som v zozname "nasledovníkov". Ja sledujem tvoje novinky zo zoznamu na mojom blogu. (letitia-svetu.blogspot.sk)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. 1. Nerya
    2. kasprzykova.zuzana@gmail.sk
    3. SK
    4. Ja si to predstavujem asi príliš doslovne, mne hneď príde na myseľ príbeh, ktorý je neskutočne úžasný a skvelý, ale nikto o tom nevie a tak leží niekde v poličke a čaká kým príde jeho čas...
    5. Zuz K (myslím)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. 1. Zuy
    2. zuzanafric@gmail,com
    3. Slovensko
    4. ja si pod tým predstavujem príbeh, ktorý dlho dlho bol ukrývaný a vyjde na povrch správnu chvíľu. Alebo príbeh, ktorý bol dlho premlčaný, pretože bol zakázny. (Napt. šuplíkové vydania)
    5. sledujem pod menom Zuy

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Gratulujem k dvom úžasným rokom :)

    1. Daniela
    2. szaboodeny@gmail.com
    3. SK
    4. Hmmm, podľa mňa by to mohol byť príbeh, ktorý každý z nás pozná ale málokedy sa k nemu vraciame. Možno sme ho už ako malé deti počuli a teraz nám príde stratený a zaprášený pieskom času. Môže pre nás znamenať určité momenty alebo situácie, na ktoré by sme nikdy nemali zabudnúť. Je to obyčajný príbeh, ktorý nám pripomína, že kedykoľvek sa nejako rozhodneme, vždy si spomenieme na človeka, ktorý nám ho rozprával ako ponaučenie. Neviem, vnímam to ako príbeh, ktorý je pre nás ponaučením, a vždy, keď potrebujeme, sa k nemu vrátime. Ale do toho času, býva stratený.

    5. Dan

    OdpovedaťOdstrániť
  9. 1. E_V_E
    2. di_va22@azet.sk
    3. SK
    4. "Čo si predstavíte, keď sa povie 'stratený príbeh'?" - Mňa okamžite napadla taká blbosť len 8D Predstavila som si knihu, kde sa nejaká hrdinka tak zamyslí nad svojou situáciou, že čitateľka si pripadá "ako stratená". Nie v tom zmysle, že nevie, čo sa deje v knihe, ale skôr v tom, že sa zamýšľa rovnako intenzívne ako hl. hrdinka. Muselo by to byť niečo také intenzívne, čo by bolo späté aj s čitateľkou, že sa do toho vie vcítiť. A mohla by to byť aj situácia, ktorú nakoniec nevie vyriešiť, len má z nej taký silný pocit. A vtedy by si povedala, že to je "stratený príbeh". Asi by som zvolila za synonymum pre stratený napr. zamýšľajúci sa, bezvýchodiskový, intezívny... aj keď to nemá veľa spoločného 8D Neviem, prečo ma napadlo toto vysvetlenie, ale celkom mi to teraz pasuje 8)
    5. E_V_E

    Gratulujem k výročiu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. 1. Casion
    2. casionangelova@centrum.sk
    3. SK
    4. Ako prvé mi napadla kniha Stratené príbehy od Johna Flanagana, jedenásta časť série Hraničiarov učeň. Autor knihu napísal, aby odpovedal fanúšikom na ich otázky ohľadom života postáv, ide o niekoľko príbeh z rôznych období a knihu mám veľmi rada.
    Ďalej si pri stratenom príbehu predstavím možno dlho ukrytú knihu, ktorá po dlhom čase vyjde na povrch sveta, ktorú nájdu archeológovia alebo náhodní ľudia.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. 1) Rika
    2) rimociova.katarina@gmail.com
    3) SK
    4) Na toto mám úplne skvelý a čerstvý príklad. Určite poznáš Margaret Mitchellovú, ktorá napísala nesmrteľný román Odviate vetrom. Oficiálne je to jediná kniha, ktorú napísala, ALE! Bola som pred cca mesiacom v jednom antikvariáte b´v Nitre. Mala som čas, tak som sa vybrala "okukávať knihy". V antikvariáte bol veľmi milý pán, ktorý mi ochotne pomáhal (hľadala som niečo na štýl Austenovej alebo sestier Bronteových) a ako sa tak prehraboval medzi knihami, vybral jednu maličkú a útlu knižočku od...Margaret Mitchellovej! Niesla názov Stratený ostrov, nikdy som však o tomto titule nepočula. Keďže však Odviate vetrom milujem, knižočku som si kúpila, v kaviarni antikvariátu som si kúpila káva a ponorila som sa do Strateného ostrova. V úvode som zistila, že je to novela, ktorú Mitchellová napísala ešte pred Odviate vetrom do zošitov, ktoré sa potom (myslím, že niekedy v 90.-tych rokoch) našli medzi vecami jedného dobrého známeho samotnej Margaret Mitchellovej. Takže keď sa povie "stratený príbeh", myslím na Stratený ostrov od Margaret Mitchellovej.
    5)Sledujem ako RIka

    OdpovedaťOdstrániť
  12. 1.) Mony
    2.) 8monika8@zoznam.sk
    3.) SK
    4.) Po prečítaní tvojej otázky ma ako prvé napadlo presne to, čo už spomína Nikola v prvom súťažnom komentári, ktorý je naozaj veľmi pekne napísaný. Takže som si to musela nechať uležať v hlave a popremýšľať nad tým :) Čo si teda predstavím pod pojmom "stratený príbeh"? Možno je to príbeh každého jedného z nás. Istý moment, predstava, myšlienka, ktoré sa odohrali v našom živote no čas si ich vzal a my na ne zabudli. Uviazli niekde vo vzdialených myšlienkach, ktoré sa už nikdy neobjavia. Nespomenieme si a náš príbeh sa stáva strateným. No jedného dňa si ho vezme vietor. Zahliadne ho hlboko v našom srdci a tak sa mu zapáči až si ho bez opýtania privlastní. Nám by bol aj tak nanič, či už bol zlý alebo dobrý, príbeh sa dávno stratil. A teraz si ho vietor vo svojom náručí ako ľahké pierko nesie na svoj ostrov, Ostrov stratených príbehov. Sám ich píše na prázdne stránky mnohých kníh, ktoré sú tam ukryté. Spisuje ich, aby jedného dňa boli objavené. Jedného dňa, kedy sa objaví hnedovlasé dievčatko so psíkom a s veľkou láskou ku knihám. Sadne si na okraj ostrova, pod strom múdrosti a začne čítať jedu knižku za druhou. V ten deň príbehy už nikdy nebudú zabudnuté...Hádam je to k téme, no napadlo ma jedine toto...Tvoj blog má veľmi výstižný názov a keď som naň po prvýkrát zavítala, tento názov pôsobil tak nevšedne a dokonale až som sa doň zaľúbila :)) Takže som vlastne napísala, čo si predstavujem pod celým pojmom Ostrov stratených príbehov... dúfam, že to nevadí :)
    5.) Mony a jej Pieseň Fantázie

    ....ešte raz všetko najlepšie k výročiu a ďakujem za krásnu súťaž ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. 1. Lulu
    2. lily.duff7@gmail.com
    3. SK
    4. Pre mňa je stratený príbeh taký, ktorý z nejakého dôvodu zostal skrytý v mysli človeka. Nikdy nebol napísaný a postupom času sa naň možno aj zabudlo. Alebo to tiež môže byť príbeh, ktorý bol napísaný, či už do počítača alebo na papier, ale neskôr sa napríklad pri upratovaní alebo mazaní položiek stratil...
    5. Lulu

    Gratulujem k dvom rokom a nech sa tebe aj blogu darí aj v tých ďalších. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. V prvom rade gratulujem k výročiu blogu a ďakujem za súťaž :)
    1. Ellie
    2. ellie.bookverse@gmail.com
    3. SK
    4. Naozaj zaujímavá otázka...Pod pojmom stratený príbeh si predstavujem príbehy, ktoré sme nikdy nemali možnosť počuť/čítať. Napr. je podľa mňa množstvo stratených príbehov vo Vatikáne, kde ich okrem najvyššie postavených ľudí v cirkvi nikdy nikto nečítal (a práve tieto by mňa teda rozhodne zaujímali). Ale takisto to vo mne evokuje príbehy, ktoré nikdy nikto nikomu nepovedal. Každý človek na svete má svoj stratený príbeh, ktorý napriek tomu, že je akokoľvek zaujímavý, nikdy nikomu neprezradí, pretože je len a len jeho. :)
    5. Sledujem ako Ellie Smith. :)

    OdpovedaťOdstrániť