piatok, 16. októbra 2015

Knižné prírastky - september


V septembri som získala dokopy štyri krásne nové knižky. Každá z nich si ku mne našla cestu iným spôsobom, ale nechcela som ich pre to fotiť po jednej, takže v prvom zamilovanom páriku tu mám knihu, ktorú som si čestne kúpila :D (Zlodejka kníh) a potom knihu, ktorú som vymenila za Čo sa stalo Mare Dyerovej? (Zakletá). Som veľmi rada, že sa mi konečne podarilo zohnať Zlodejku s pôvodnou obálkou, ktorá je všade vypredaná. Akosi som ju vždy chcela radšej než tú novú filmovú - ja viem, je kusek strašidelná, ale to je aj jej príbeh (ktorý sa mi snáď bude páčiť, keď som sa naň už toľko načakala). Vždy ma zaujímajú také tie "knihy o knihách", tak uvidíme. Ešte stále sa mi trochu nechce veriť, že ju niekto len tak predával na bazári. :P

Veľmi sa tešim, že som Maru mohla vymeniť za Zakletú, ktorá ma úžasnú jesennú obálku. Ja takéto rozprávkové veci môžem, tak som na ňu zvedavá. :)

Ďalšie dve kamošky predstavujú knihu, ktorú som dostala na recenziu od Ikaru (Jeden plus jeden) a knihu, ktorú som viac-menej vyhrala (Džínsový denník 5). Jeden plus jeden som pred pár dňami dočítala, chystám recenziu a vy o ňu ešte do pondelka môžete súťažiť. :)

Ešte minulý rok mala Zuzka Šulajová takú súťaž, v ktorej sme jej mohli poslať svoj návrh na obálku Džínsového denníka 5. Zuzka bola taká super a za ten môj mi sľúbila, že mi Džínsovy denník 5 pošle, keď o rok vyjde. Tak sa stalo a ja ho mám v knihovničke s venovaním. :)


11 komentárov:

  1. Krásne knihy, Zlodejka kníh ma prekvapila svojou obálkou, takúto som ešte nevidela :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Blahoželám Ti, Aly, k novým knihám a prajem Ti pekné zážitky pri ich čítaní :) 🌼

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mám re-tellingy tiež veľmi rada, ale Zakletá ma veľmi sklamala. Očakávania boli vysoké, ale kniha veľmi nudná. A Denník mám už prečítaný, je super :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja neviem, čo mám od nej čakať, tak snáď mňa milo prekvapí. A na Dž. denník sa teším. :)

      Odstrániť
  4. Zlodejku kníh som videla iba film a ten bol fakt dobrý, dosť som tam aj revala, ale kniha ma akosi nikdy nelákala. Neviem... ja a vojnová tematika, to nejde dokopy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si film pozriem až po prečítaní. :)

      Odstrániť
  5. Krásne prírastky :) Aj ja by som chcela Zlodejku kníh v tejto pôvodnej obálke...mne sa osobne páči a budem mať aj knihu Posol od tohto autora, takže tie dve obálky by k sebe skvelo pasovali. A Zakletá, júj, som taká rada, že ju máš aj ty a tá obálka je čarovná, nádherná a keď som knihu po prvý krát držala v rukách, tak som ju ani nechcela pustiť, tak ma očarila táto obálka :D Dúfam, že ma príbeh nesklame. Card má veľký talent, Enderova hra ma bavila aj keď to nebol môj žáner :D Takže sa veľmi na Zakletú teším (a to už môj žáner veru je)...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) Mňa tiež prekvapili tie listy na obálke. :D Mám ju na jesennom zozname čítania, už sa na ňu teším.. A Enderovu hru som videla len film - až tak ma nechytil, ale ten záver ma šokoval. To s tou skúškou by som fakt nikdy nečakala..

      Odstrániť
    2. Veď ani ja nie, to ma dostalo aj keď som čítala knihu...inak kniha, 100, čoby, o 1000% lepšia ako film. No film nebol najhorší ale Enderovu hru čítať, to bolo niečo :D Inak sa teším na tú Zakletú, no teraz mám na zozname iné knižočky...som zvedavá, čo na ňu potom povieš ;)

      Odstrániť