sobota, 7. novembra 2015

Knižné prírastky - október


Mesiac október bol... krásny. A hlavne jeho posledný týždeň bol taký čarovný, že doteraz mám z neho pekný pocit v srdci. A ešte dlho mať budem. Október bol skvelý aj na knihy a tieto prvé tri som dostala ako darček. Polícia a Láska slečny Elliotovej je od mojej najlepšej kamarátky a Údolie ľalií od mojej drahej sestry. :)

Skrytá hrozba je druhý diel série Spirit animals, ktorú som si veľmi obľúbila. Na recenziu mi ju poslalo Knihcentrum.sk a momentálne ju už dočítavam.
Strážcovia Varadína je kniha, ktorú som vyhrala u Sue aj spolu so záložkami a megaúžasným príveskom drozdajky, ktorý vidíte na fotke. Knižka je trošku odlišná, než aké čítam bežne, ale určite jej dám šancu. Na obálke sa píše o dobrodružstvách a tie som mala vždy rada. :)

A nakoniec moja úplne nádherná... Vianočná koleda! Konečne sa mi ju podarilo zohnať a môžem si ju tak odškrtnúť zo zoznamu všadevypredaných kníh, ktoré chcem mať doma. Toto slovenské ilustrované vydanie je úžasné. Keď mi kniha prišla domov a otvorila som ju, až ma tak uchvátila svojou krásou. Nechávam si jej čítanie na Štedrý deň. :)

Za všetky knihy veľmi pekne ďakujem! ❤


12 komentárov:

  1. Krásne kúsky :)! Normálne je až radosť dívať sa na tú krásnu edíciu na knihy od Jane Austen ❤.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) to veru, a ešte v knihovničke. :3 :)

      Odstrániť
  2. Krásne prírastky. :) A tá Vianočná koleda je fakt nádherná. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ale to sú vážne krásne kúsky! :)) Ten prívesok Drozdajky, joj, až mi žiaria oči, keď ju vidím...vždy som ju chcela, tak hádam sa aj ku mne raz dostane :) A ten pocit, keď nájdeš knihu, ktorú si chcel a pritom je všade vypredaná, júj, na nezaplatenie :D Vianočná koleda vyzerá nádherne a bude to cenný klenot v tvojej knižnici ;) Príjemné čítanie prajem...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aly, teším sa s Tebou z kníh, ktoré Ťa v októbri potešili a taktiež zdieľam Tvoju radosť a pekné pocity v srdci z čarovných moentov prežitých v tohtoročnom októbri :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten přebal Jane Austenové vypadá překrásně, to se Slovartu povedlo:) Hezké přírůstky

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Som rada, že si mala skvelý október.:) Ten prívesok je skvelý! Hádam sa ti budú knihy páčiť, žiadnu som nečítala, len Údolie ľalií som raz načala... Asi to však nebolo v správnej nálade, veľmi sa mi do čítania vtedy nechcelo, tak som to nechala tak.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem. :) No, ja sa naň chystám až aspoň trošku nasneží. :)

      Odstrániť