štvrtok, 10. decembra 2015

Pár slov o mojich narodeninách


Každý ma už pozná ako knihomoľku, ktorú vždy poteší ako darček kniha :)

Nedávno som oslavovala narodeniny a bol to jeden krásny a skvelý deň. A vlastne nie jeden, ale celý týždeň sa niesol v duchu mojich narodenín, pretože každý deň si ku mne našiel cestu niekto blízky a potešil ma svojou pozornosťou. Ale ten konkrétny deň, kedy som sa narodila, bol predsa len najvýnimočnejší - a nie kvôli mne, ale kvôli Bohu a dobrým ľuďom okolo mňa. Veď čo by to boli za narodeniny, keby som ich oslavovala sama so sebou? No Pán Boh ich pre mňa nádherne pripravil a ako darček krásne zabalil tým, že mi poslal toľko lásky a radosti cez moju rodinu, priateľov, známych, každého, kto si na mňa spomenul. Ďakujem za všetky roky môjho života a tu je zopár pekných spomienok na moje tohtoročné narodky...

Na svietniku je "Ty a ja"
Vtáčik vyfúknutý zo skla - originál, jediný na svete ^v^

2 komentáre:

  1. Ešte raz, všetko NAJLEPŠIE!!! ^.^ Máš úžasných ľudí vôkol seba a krásne si to napísala, že Boh si pre teba pripravil darček v podobe lásky tvojich blízkych :) A nádherné kytice si dostala, joj, tie tulipány a ruže a tá posledná...úžasné ♥ ...ale ako knihomoľke mi neušla pozornosť na knihy - tých je :D Krásne kúsky a máš tam aj Perlu z Moabu...Tessa je dobrá spisovateľka, ale Perla z Moabu mi nesadla a nepáčila sa mi až tak ako Perla v piesku; tá bola krásna a dúfam, že sa čím skôr dostanem k Rubínovej žatve :) Nááádherné darčeky...prajem ti, aby každý deň bol taký nádherný ako tento narodeninový...;)

    OdpovedaťOdstrániť