pondelok 21. marca 2016

Knižné prírastky - február


Vo februári som čakala len jednu knižku, ale nakoniec ich ku mne pricupkalo až päť. Bola ňou kniha Čarbanice pre psičkárov, ktorú som si poprosila na recenziu od Ikaru. Stačilo mi vedieť, že je to veselá knižka o psíkoch a môj výber bol jasný. Recenziu už nájdete aj na blogu (v tých štyroch príspevkoch za tento rok ju rozhodne dlho hľadať nebudete).

S mojou čítacou neaktivitou, ktorú mám od samého začiatku roka, som nejavila ani veľký záujem o nejaké nakupovanie kníh. Skôr som sa teraz zameriavala na kupovanie a dopĺňanie mojej zbierky časopisov. Neviem však kedy, ale raz som sa proste znova zatúlala na bazoš a tam som zazrela Vimku, o ktorej som síce počula len tri názory, ale fakt stáli za to. Kniha ma vďaka nim veľmi zaujala a keď je už všade vypredaná, tak prečo si ju potom nekúpiť? Od autorky mám už aj Údolie ľalií a teraz čo čítať skôr... Btw. kniha mi prišla úplne v poriadku a super, ale bola zabalená v pračudesnom čiernom igelite, ktorý strašne... smrdel. Ako od nafty alebo čo. :X Vari ten, čo to balil, mal na nose štipec? :D

Ako som už spomínala, opäť mám obdobie zberateľskej mánie, kedy zháňam časopisy a to najmä komiksy W.i.t.c.h. Pomaličky mi už pribúdajú, časopis za časopisom a ja sa teším z každého jedného, keďže prestali vychádzať v roku 2014. Takisto som ako najväčšie decko začala kompletizovať aj moju zbierku časopisov Barbie, ale len tie, ktoré vyšli do roku 2008 (ďalšie ročníky už išli dolu vodou). A takmer by som zabudla na časopisy Sabrinina kouzla... Och nie, už zase to robím - točím len o časopisoch. A to som už vo fáze oveľa menšieho závislačenia, než tak pred mesiacom. :P

Ale späť k prírastkom - o mojom aktuálnom zberateľstve vie aj moja milá kamarátka (bodaj by nie, keď som ju každý deň o tom bombardovala správami) a potešila ma dvoma knižkami W.i.t.c.h. (snáď ako prejav, že jej to bombardovanie až tak nevadí). Ako darček som potom ešte nečakane dostala od príbuznej knihu Nádej pre dcéru, o ktorej som ešte nepočula, ale o to viac som na ňu zvedavá. :)

Za všetky knižky veľmi pekne ďakujem!


13 komentárov:

  1. Myslím, že tá tvoja kamoška to rozdýchala :D
    Super článok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jak už jsem řekla, tak čabranice pre psíčkarov vypadají opravdu dobře. A Naděj pro dceru vypadá také zajímavě. W.I.T.C.H. jsem nečetla už opravdu dlouho, ale knížky vypadají skvěle :)
    Gratuluji k přírůstkům :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Blahoželám, Aly, k novým knihám i časopisooooom :) a prajem príjemné chvíle pri ich čítaní a prezeraní...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tá Prísaha má krásnu obálku. hneď ma zaujala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jeeee tu prvni desne chci. U nas se to jmenuje tyjo ted nevim Neco neco pro spravne pejskomily nebo tak neco a uz jsem to nekolikrat drzela v ruce ale nebyly penize :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež všetko psíčkovské nutne potrebujem. :D :)

      Odstrániť
  6. Pěkné přírůstky :) Přejeme příjemné počteníčko :)

    OdpovedaťOdstrániť