nedeľa 24. júla 2016

S knihou na pomoc opusteným zvieratkám


Tento príbeh začína osobou, ktorú určite mnohí z vás poznáte z jej knižného blogu a videí - Rodaw. Má veľmi rada zvieratá, predovšetkým psíky a často je aj mojou inšpiráciou. Takisto ňou bola aj teraz a vďaka nej som objavila úžasnú vec, o ktorej chcem napísať aj vám. Verím, že z toho bude mať rovnakú radosť ako ja, keď si toto prečíta. :)

Nebolo to tak dávno, čo na svojej FB stránke blogu zverejnila fotku svojej objednávky predmetov, ktorou podporila organizáciu na pomoc zvieratám. Okamžite ma to zaujalo a začala som hľadať, či také niečo nie je aj u nás. Doteraz ma to nikdy akosi nenapadlo. Aká bola moja radosť, keď som na internete naozaj našla niečo také aj na Slovensku!

Konkrétne ide o benefičný obchodík, ktorý je projektom organizácie Psia duša. Skoro som zaplakala od šťastia, pretože som našla presne to, čo som hľadala. Možno si pamätáte ako som kedysi písala, že musím mať všetko, na čom sú obrázky labiek, kostičiek, ňufákov, chvostíkov... - o to viac, keď sa jedná o niečo, čím môžem vyjadriť lásku ku týmto tvorom. Prekvapilo ma, aký je tento obchodík prepracovaný - ponúka pestrý výber toľkých krásnych vecí s ešte krajšou myšlienkou. Páči sa mi, že si tu nájde každý niečo pre seba, väčšinou sú to veci pre psičkárov, ale je tam niečo aj pre milovníkov mačiek a všeobecne zvieratiek. :) Keď si z tade niečo kúpite, nielenže potešíte seba, dáte svetu najavo svoju náklonnosť k nemým stvoreniam, ale ešte ich aj priamo podporíte.


Ako môžte vidieť už na fotke, ja som si kúpila odznak, náramok (tie proste musia byť), našlo sa niečo aj pre môjho hafana v podobe hračky, nech má aj on pocit dobročinnosti (samozrejme som to ale celé zacvakala sama a hračka už dávno nie je súca na fotenie). A nakoniec to najlepšie, tá najväčšia radosť pre mňa ako milovníka kníh a psíkov zároveň - majú na predaj aj vlastnú knižku! Nádhernú, milú knihu, ktorej komplet celá suma ide na pomoc nechceným zvieratkám.

Keď som to všetko takto videla, mala som pocit akoby sa mi naplnilo srdce. Po chvíli plnej šťastia a po tom, čo som to ukázala všetkým dostupným ľuďom a psom (čítaj: jednému psovi), som spravila objednávku a nevedela sa jej dočkať. Tie veci a knižka boli ešte krajšie, než som si ich predstavovala. Našla som si aj záložku s autorkiným citátom, ktorý znel "...verím, že keď píšem knihy s radosťou, s radosťou budú i čítané." Musí to byť neskutočný pocit, napísať takú úžasnú knihu, ktorá zároveň pomáha. Ale poviem vám, že je mega pocit aj také knihy čítať. O:)


Najradšej by som bola, keby mal túto knihu doma každý - či už si ju zaobstará pre seba alebo ju niektomu blízkemu venuje ako darček. Je totiž dôležité stále dávať ľuďom na vedomie, že psy a iné domáce zvieratá nie sú hračky, ale živé bytosti. Preto som vám chcela o tomto porozprávať, aby sa ďalej šírila myšlienka, že je mnoho zvieratiek, ktoré čakajú na nový domov, pretože boli vyhodené na ulicu, ale je aj možnosť podporiť ich aspoň takto. Tým, že o tom môžem písať sa okrem toho predlžuje pocit radosti v mojom srdci, ktorého sa ešte dlho nechcem vzdať. A bude ďalej rásť s každým ďalším človekom, ktorý tento pekný projekt vďaka mojim slovám spozná a zaujme ho.


4 komentáre:

  1. Júj, no to je krása!!!♥^.^♥ Nemala som ani tušenia, žeby niečo také mohlo existovať. Páni, som z toho rovnako nadšená ako ty, pretože tá myšlienka obchodíku, kde zisk ide na pomoc zvieratkám je neskutočne nádherná a hrejivá u srdiečka♥ :)) Už som ho celý preskúmala a určite si i ja niečo odtiaľ kúpim...joj, tak sa teším, že aspoň takto im môžem/môžeme pomôcť. Si úžasná, že si o tom spravila článok a takto nás oboznámila s niečím, čo asi každý len tak neobjaví...ďakujem♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Toto je úžasná vec. Nevedela som, že podobný obchodík existuje, ale už teraz viem, že si odtiaľ budem musieť niečo kúpiť, lebo proste pomáhať zvieratkám, to je moje. Ďakujem, že si nám o ňom dala vedieť. :) Ja túto informáciu tiež posuniem ďalej, lebo by o tom malo vedieť čo najviac ľudí. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru, je to úžasné... ♥ som šťastná, že článok spĺňa účel. ^.^ Ďakujem. :)

      Odstrániť