nedeľa, 21. augusta 2016

Júl v obrazoch


V Panta rhei dávali k nákupu takéto magnetky. Celkovo boli štyri rôzne a ja som získala túto s citátom J. K. Rowlingovej

Ruže zakvitnuté na našej záhrade 

Bol u nás odpust a tak som od príbuznej dostala krásne perníkové srdiečko

Len taká jednoduchá kresba pre maminu k sviatku 


Tohto bojovníka som našla samého na betónovom chodníku - musel mať veľkú chuť žiť, keď vyrástol v takých úbohých podmienkach... Ale nakoniec zažiaril ako slnečný lúč spomedzi mrakov. ☀ Je to presne ako z toho citátu Rowlingovej, nezdá sa vám? Minulý rok som tiež našla nechtík lekársky na podobnom nemožnom mieste a práve kvôli nemu som začala zaznamenávať moje kúsky radosti...

8 komentárov:

  1. Krásne fotky. :) Jéj, tá kresba je úžasná. Tú magnetku by som hneď brala. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tá kresba je síce jednoduchá, ale veľmi krásna. Určite musela tvoju maminu potešiť. :) A tá magnetka s citátom... Škoda, že v panta rhei nenakupujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne. :) Ja vlastne tiež nie, tú magnetku som získala na bazári. :)

      Odstrániť
  3. Tá kresba je krásna,.. ak raz budem mamou, chcem mať dcéru, ktorá mi toto dá za darček. Len tak z úprimného srdiečka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, to boli krásne slová.. ďakujem. :)

      Odstrániť
  4. Opäť krásny a milý článok♥ A s tým nechtíkom si to nádherne vystihla, presne ako píše Rowlingová ;) Joj, a obrázok je prekrásny...ako píše aj Zuzka, aj ja by som taký chcela dostať, ak raz budem mamou :)) Maminku musel veľmi potešiť♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To isté môžem povedať aj ja - opäť krásny a milý koment. :) Ďakujem. :) ^.^

      Odstrániť