utorok, 13. septembra 2016

August v obrazoch


Posledný deň augusta, ktorý znamenal Deň neprečítaných kníh, sa u mňa niesol s touto láskou nielen slečny Elliotovej, ale aj mojou

Prišlo nové číslo obľúbeného časopisu, to poteší... Pri fotení mi záber pokazil lúč svetla, ktorý sa predral cez žalúzie, ale... niečo sa mi na ňom veľmi páči a keď chce byť silou mocou na fotke, nuž tak nech je! :P

Ja nikam necestujem, ale za to mám blízkych, ktorí si ma na svojich cestách nesú v srdci so sebou... Toto je darček z Madridu a čokoládka z USA (ktorá bola plnená arašidovým maslom) od najsamlepšej kamarátky ktorá bude tento článok čítať, tak ju musím pochváliť :P

Jupííí, tak už aj ja mám konečne nejakú washi pásku! A kvetinkovú! ^.^

A nakoniec táto krásna spoločenská hra od Panta rhei... 

2 komentáre:

  1. Tieto tvoje články sú vždy také milé a naozaj sa po nich cítim šťastnejšia, presne ako aj teraz♥ :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Z toho sa neskutočne teším, ďakujem... ♥ nech tvoja radosť stále rastie. :)

      Odstrániť