streda, 28. septembra 2016

Knižné prírastky - jún, júl, august


AUGUST

Leto je už minulosťou a ja by som vám teraz rada ukázala, aké všetky knižky mi tieto tri letné mesiace priniesli. Začnem augustom, ktorý bol pre mňa z istých dôvodov náročný, ale na knihách je krásne to, že niekedy akoby vedeli, kedy je ten správny čas prísť ku človeku a potešiť ho.
Tieto posledné Vianoce som dostala ako darček aj poukážku na nákup v Martinuse, ale stále som si ju šetrila - mala platnosť rok. Chcela som si za ňu kúpiť niečo naozaj špeciálne a urobila som dobre, že som počkala, pretože až po nejakom polroku vyšiel tento krásny box s desiatimi knihami Shakespeara k 400. výročiu jeho smrti. Keď som bola preň už rozhodnutá, neviem... ešte stále som akosi čakala na vhodnú chvíľu, kedy si ho kúpiť. A potom, v auguste, zrazu vidím, že Martinus dal zľavu na všetky tituly na sklade a viete čo? Tento boxík bol na ich stránkach už len jediný kus na sklade. Čakal na mňa ako som ja čakala naňho. ♥ Keďže bol v zľave, vrámci tej darčekovej poukážky mi vyšli ešte ďalšie dve knihy - kúpila som si teda aj pokračovania mojej obľúbenej série Spirit animals.

Okrem kúpených kníh mi v auguste aj jednu o pápežovi Františkovi darovala kamarátka a Nebojácnu som vyhrala. Obe ma milo prekvapili a verím, že budú pohladením pre dušu.

Na spoločnej fotke za august som dala box takto, aby ste ho videli aj zozadu



JÚL

Zdá sa mi, že mesiace jún a júl boli už nekonečne dávno... Ani si poriadne na ne neviem spomenúť. Nebyť fotiek, ktoré som ešte vtedy stihla spraviť, mala by som z prírastkov hotový mišung. Aj keď tieto tri knižky, ktoré som si podľa všetkého kúpila v júli, sú sami osebe nezabudnuteľné krásky. ♥
Ako a prečo som kúpila Patty - pes z útulku si môžete prečítať v mojom samostatnom špeci článku. Pí a jeho život som si chcela prečítať odkedy som videla film a Druhú šancu odkedy som sa o nej dopočula - keď som preto na bazoši videla ponuku jednej pani, že: "akékoľvek dve knihy spolu za 5€," a medzi nimi aj tieto, nemohla som ich tam nechať.
JÚN

Ako môžte vidieť na fotke, v júni som mala šťastie na ľudí s dobrým srdcom. Sú to všetko totiž darované knihy.
V tom čase dávali v televízii premiéru filmu Rezistencia a tešila som sa na to, ako si ho konečne pozriem. Spracovanie prvého dielu Divergencia patrí medzi moje obľúbené filmy, no druhá časť ma nakoniec dosť sklamala. Chuť prečítať si knihy mi to však stále nezobralo. :) Keď som vtedy pozerala tú Rezistenciu, sestra sa ma začala pýtať na celú sériu, či už mám knihy a koľko ich je... Ja som jej s nadšením na všetko odpovedala (to viete - nečítajúci člen rodiny prejaví záujem o knihy? Jupííí...). Netrvalo dlho a prekvapila ma s tým, že mi kúpila zvyšné diely, ktoré mi chýbali. No čo vám poviem, asi budem častejšie pozerať knižné adaptácie s mojou sestrou. 3:P Dokonca jej k nákupu zadarmo pribalili knižku Keď slzy liečia.
Ďalšia dôležitá kniha, ktorá si ku mne našla cestu práve vtedy, keď som to potrebovala, je Neotrasený. V tom období ma už veľmi dlho veľmi bolel zub, ale odmietala som ísť k zubárovi. Veď ono to prejde... Ale nakoniec prišiel deň, keď som nad jeho návštevou začínala uvažovať a práve v tom momente mi prišiel balík, ktorý som vôbec nečakala. Bola v ňom knižka od drahej Katky, ktorá mi už nie prvý krát spôsobila takýto krásny šok. Táto knižka v sebe nesie posolstvo odvahy a mne ju vtedy hneď dodala. Neotrasený. Už som neváhala a pevne som sa rozhodla, že pôjdem k tomu zubárovi. Silu mi dodávala myšlienka knihy, že človek je schopný všetko zvládnuť... Ďakujem. ♥

Takisto mi pribudli aj dva recenzné výtlačky, za ktoré ďakujem Ikaru a Knihcentrum.sk. Jedna sa mi páčila veľmi a druhá zas vôbec. Ktorá bola aká si však musíte zistiť prečítaním ich recenzií na blogu. :P

No a nakoniec posledná kniha, ktorú som si počas týchto mesiacov kúpila, je Medvedík Pu. Chcela som hlavne dostať tú žltú zázračnú tašku, ktorú v Martinuse dávali k nákupu nejakej knižky od Slovartu, takže moja voľba padla na medveďka.

10 komentárov:

  1. Krásne prírastky, hlavne ten Shakespeare je v tomto novom preklade úplne úžasný :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Wow, tak to je teda riadne veľa kníh! :D Ready Player One si chcem strašne prečítať... úprimne, o tých iných knihách som buď nikdy nepočula, alebo iba veľmi málo... :) Bookotania

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prajem ti, aby sa ti Ready Player One páčil viac ako mne. :)

      Odstrániť
  3. Júj, krásne prírastky ^.^ Veľmi sa mi páči ten box Shakespeara, ale osobne by u mňa bol len na ozdobu, pretože čítať by sa mi vážne nechcel :D Som zvedavá, že ako sa ti bude páčiť Nebojácna, pretože mňa osobne veľmi sklamala a po prečítaní som sa cítila taká, no, oklamaná :/ -_- Ale tak, každému knihy sadnú inak ;) Joj, a máš vážne skvelých ľudí okolo seba♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne. :) Ja si rada prečítam aj poéziu. :) A prekvapilo ma, že sa ti tá kniha nepáčila - akosi som si jej voľbou bola istá... No uvidíme až si ju prečítam. :)

      Odstrániť
  4. Jééééj, Aly, blahoželám Ti k tooooľkým knihám. Teším sa z nich s Tebou. ... nooo, začínam sa trochu obávať, či sa k Tebe do izby vojdem, keď prídem na návštevu ;)

    Veľa krásnych a obohacujúcich chvíľ pri čítaní Ti prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a neboj, pre teba si vždy nájdem miesto. :) ♥

      Odstrániť
  5. Na tú Nebojácnu som aj ja zvedavá, čo o nej napíšeš po prečítaní. V poslednom čase čítam menej (a ešte menej kresťanský román), ale túto knihu mám na zozname už od jej vydania. Zaujala ma. Tak som zvedavá, aká bude. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snáď sa k nej čoskoro dostanem, aby som vám o nej mohla porozprávať. :)

      Odstrániť