pondelok 24. októbra 2016

September v obrazoch


Moji loptoši z Billy, vybrala som si jedno dievčatko a chlapca - podľa popisu Milla rada sníva s otvoreným okom :P a Luca prečítal veľa kníh ♥

Roztomilé kravičky zo Švajčiarska 🇨🇭

Nové zásoby komiksov W.i.t.c.h. na čítanie, pomaly budem mať už kompletnú zbierku

Zemiaky v tvare srdca ♥ nájdené v tohtoročnej úrode

Aj naša slivka zarodila svojimi darmi

Prekrásne vydanie Maríny získané výmenou (úžasná záložka je by Mony)

Knihomoľské nálepky sa zídu vždy, napríklad ich môžem použiť aj ako ex libris

Ručne vyrobená bábika Rapunzel, ktorú som si kúpila - pretože Na vlásku mám veľmi rada ☀

Pár nových záložiek a drobností

Vždy sa teším, keď nám príde vianočný katalóg ešte na začiatku jesene a pri pozeraní jeho ponuky si po prvý raz uvedomím, že Vianoce sa už blížia ♥ okrem toho som si spomenula na maľované krížovky, ktoré mi nikdy nešli a preto som im chcela dať túto jeseň opäť šancu (ale stále nie sme kamaráti)

Konečne mám náramok Defi - je tu tiež nejaký Freak? :) Ten druhý bol darček k nákupu

Nakoniec spomienka na naše ruže... a leto...

8 komentárov:

  1. Ach, ako milujem tieto tvoje foto-články, ale to som už asi aj spomínala :D Opäť krásne fotky, ktoré mi spríjemnili deň a tá Rapunzel je naozaj nádherná♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne, také niečo človeka nikdy neomrzí počúvať. :D :) ♥

      Odstrániť