nedeľa, 27. novembra 2016

Október v obrazoch


Nový Harry Potter, magnetická záložka a prútik Hermiony

Malé veci s veľkou láskou.... ♥ 

Článok o Shakespearovi v Katolíckych novinách

Pribudla mi nová snežná guľa do zbierky a knižka škótskych vtipov, za ktoré aj spolu s vyššie spomínaným prútikom ďakujem kamarátke Sabri 

Typické africké oblečenie od môjho kamaráta, ktorý pochádza z tejto ďalekej krajiny ☀

Takisto aj za dukátiky plné milosrdnej lásky vďačím mojej kamarátke 

2 komentáre:

  1. Zaujímavé, HP som práve tento týždeň začala čítať od začiatku. Posledné diely sa mi na prvýkrát až tak nepáčili, ale asi im dám ešte jednu šancu. ;-) A možno si potom prečítam aj toto pokračovanie. Stojí za to? čítala som o ňom všeličo (často nelichotivé).
    Prútik som dostala už dávno od priateľa, ktorý ho vlastnoručne vyrobil. Možno ho niekedy odfotím. :)

    Ale najviac ma zaujali tie "milosrdné" čokoládky. Odkiaľ sú? Ešte som nič také nevidela. Tak nech ti chutia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Máš pravdu, že posledné HP diely sú viac drsnejšie, ale už si ich veľmi nepamätám. Tiež si chcem dať re-reading celej série, predtým než sa pustím do tejto novej časti, takže ti ešte neviem povedať aká je.
      Prútik by som rada videla. :)
      Čokoládky boli darček od kamarátky, zohnať sa možno dajú v nejakej náboženskej predajni. Ďakujem. :)

      Odstrániť