nedeľa, 8. januára 2017

December v obrazoch


Pribudla nám nová ozdôbka :)

Ešte keď horeli všetky štyri...

Nemám vo zvyku púšťať si CD, ale na Vianoce počúvam koledy a vianočné albumy vždy takto :)

Milé prekvapenie ma čakalo v objednávke na Nejlevnější knihy, kde mi pribalili zelený papier a návod, podľa ktorého mám zložiť origami žabu, potom ju odfotiť pri obľúbenej knihe a poslať - dostala som za to body, ale chcem sa vás niečo spýtať... nehľadá zas Neville svoju ropuchu?

Chvíľka času... 

Ďalšia kôpka W.i.t.c.h. časopisov, ktorá mi doplnila zbierku - už mi chýba len zopár čísel :)

S mesiacom sa lúči táto chutná kvetinka 

4 komentáre:

  1. Witch časopisy!! Tie som neskutočne milovala! :D Strašne teraz ľutujem, že som ich všetky zahodila. :(
    Bookotania

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Úplne ťa chápem, tiež som kedysi vyhodila pár vecí, ktoré by som teraz chcela vrátiť... Ale W.i.t.c.h. sa niekedy dajú nájsť na bazoši. :)

      Odstrániť
  2. Tá ozdoba na stromček je kráááásna :)

    OdpovedaťOdstrániť