streda, 18. januára 2017

Knižné prírastky - december


Posledný mesiac roka býva pre mňa veľmi sviatočný. Obyčajne si v decembri už nič nekupujem, lebo viem, že počas neho nebudem mať o nové knihy núdzu. Na začiatku mesiaca mám narodeniny, čo je šifrovaný top secret kód pre novú knižku. Okrem tortičky s motívom Malého princa, som dostala aj tieto tri knihy. Prvé dve bol môj výber - pri kúpe Hlasu vo vetre dával Kumran aj zápisník Francine Riversovej, čiže to bol darček 2v1 a čo sa týka Modlitieb zvierat... proste milujem knižky o zvieratách a chcem vedieť čo je ich modlitbou. Tretiu knižku k narodeninám som dostala od mojej kamarátky. Veľmi ma potešila tým, že sa odhodlala sama mi vybrať nejakú knihu aj keď ona knihy nečíta.

Štafetu prebral Mikuláš, kedy som si v čižmičke našla okrem sladkostí a mandaríniek aj knižulinky - tie prvé tri. Všetky sú o mojej milovanej sv. Rite (s výnimkou červenej, ktorá je aj o iných svätcoch) a doplnili mi zbierku kníh, ktoré o nej u nás zatiaľ vyšli. Zapojme rozum som nevedela kam zaradiť, pretože to dávali k časopisu. Je to už tretí diel a čakám, kedy vyjde posledný.

Decembrovú knižnú nádielku zakončujú Vianoce. Milý Ježiško mi priamo pod stromček doniesol knihy P.S. a Psi nebaletí. Obidve sú v češtine a tiež som si ich vybrala sama. Audioknihu P.S. som si úplne zamilovala a preto som túto knižku potrebovala mať aj doma v knihovničke. Je nádherná aj po vizuálnej stránke (doslova hah). Nemohla som sa na ňu dočkať, pretože ešte k tomu počas Vianoc bežala v TV reklama na nový film s Aňou.
Keďže mojej pozornosti neujde nič, na čom sa mihne pes (tobôž nie tancujúci pes) musela som mať aj túto prekrásne ilustrovanú knižku Psi nebaletí.
Posledné knihy Iba jeden deň a Jane Austenová mi prebrala frajera boli darček od kamarátky. Prišli mi krásne zabalené a mala som si ich otvoriť až na Štedrý deň, ale nuž... ja som veľmi pochabá a nespoľahlivá kamoška, rozbalila som si to hneď. Oproti tomu, čo spravila Jane Austenová, som však na tom v oblasti kamarátstva ešte stále celkom dobre. :P

4 komentáre:

  1. Ty máš vždy také krásne prírastky! Závideniahodné ^.^ Kniha P.S. je tak vizuálne krásna, trocha ti ju závidím :D, ale hádam si ju raz zaobstarám aj ja...
    Ach, Hlas vo vetre bola nádherná kniha a úplne som sa do nej zamilovala♥ Už teraz netrpezlivo vyčkávam pokračovanie. Dúfam, že si získa aj teba ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty predsa tiež mávaš samé nádhery! :) To by som chcela vedieť, či by sa ti PS páčilo. :)
      Ďakujem, dúfam aj ja. :)

      Odstrániť
  2. Sv. Rita je tiež mojou patrónkou. Mám ju aj ako birmovné meno. :)Zaujíma ma aj Modlitba zvierat, snáď dáš o tom vedieť viac... Či si to už niekde spomínala? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj, to naozaj? ^.^ Tiež ju mám ako birmovné meno, bola to moja jasná voľba. ♥
      O knižke som ešte nepísala, ale určite budem, snáď v takom špeciálnejšom článku. :)

      Odstrániť