sobota, 14. októbra 2017

Knižné prírastky - jún, júl, august


Pohľad z okna na padajúce lístie mi pripomína, že letné mesiace sú už dávno preč a je načase, aby som vám konečne ukázala, aké knihy mi za ne pribudli. Opäť som ich zhrnula dokopy.

Trošku života do tohto chladného počasia prináša so svojimi pestrými obálkami najskôr séria o Sisi predstavujme si, že deka je akože zelená trávička. Seriál som síce ešte nikdy nevidela úplne celý, ale aj z útržkov sa mi zdal taký krásny, že keď som náhodou objavila knižné spracovanie, hneď som si kúpila prvé tri časti. Inak je to tuším až dvanásť dielna séria, ale tak... chcem si to aspoň skúsiť prečítať.

V nákupoch som pokračovala, ale tentoraz bazár vystriedal môj obľúbený antikvariát Čierne na bielom. Spočiatku som sa tam bola pozrieť len na ilustrované vydanie Lassie sa vracia. Mali ho a originálnu verziu takisto. Chcela som však k tomu ešte niečo prihodiť a bola som šťastná, keď som v ponuke objavila aj množstvo ďalších kníh, ktoré som si priala. O mojom nadšení z objednávky som vám tiež písala na Facebooku.

Niekedy sa stane, že z knihovničky vyradím knihy, ktoré sa mi buď nepáčili alebo ich mám dvojmo. Som rada, keď ich môžem vymeniť za také, ktoré si chcem prečítať. A Perlu v piesku spolu s Niečo viac si fakt-že-veľmi chcem prečítať. Výmenou za ne som sa však musela rozlúčiť s knihami Eleanor & Park a Papierovými mestami, ktoré som mala v obidvoch vydaniach. Dlho som sa nevedela rozhodnúť, či si mám nechať paperback alebo hardback, ale nakoniec vyhrala tvrdá väzba.

Nesmierne ma prekvapilo, keď som zistila, že v slovenčine vyšli dve knižky tureckých autorov, podľa ktorých boli natočené rovnomenné seriály vysielané aj u nás. Veľmi ma to potešilo, pretože obidva som pozerala a tak som ich okamžite musela mať. Sú dokonca v edícii s názvom Srdce z Bosporu a ja dúfam, že sa časom bude rozrastať. Rovnaké vydavateľstvo vydalo tiež knihu 206 kostí, ktorú som vlastne ani nechcela, ale bola pribalená k jednému časopisu, takže som ju kúpiť musela. -_- Fatmagül som vymenila za náušnice a Zakázanú lásku som kúpila, keď mali v Panta Rhei poštovné zadarmo. Pripojila som k nej aj malú knižôčku s citátmi o psoch a novú knihu o sv. Rite, ktorá je v češtine. Knihy o nej zbieram a bála som sa vypredania, ale v Panta Rhei ju našťastie mali v ponuke. 

Ďalšie knižky, ktoré môžete vidieť na fotkách, sú darované a ja za ne mojim blízkym zo srdca ďakujem. Knižku od sestry o jednom malom psíkovi som si priala už dlho a krásnymi knihami o Panne Márii ma tiež veľmi potešila aj kamarátka. 

Takisto som vďačná aj kníhkupectvám Knihcentrum.sk a Bux.sk za poslané knihy, na ktoré si už môžete prečítať recenzie - Malé černé a devět žen & Lišiak Pax.

Nuž a to najlepšie na koniec. Toto nie je že kniha, ale poriadne KNIŽISKO, pretože je to najväčšia a najťažšia kniha akú mám. Mám fakt vysoké poličky v knihovničke, ale do žiadnej sa nevôjde postaviť. No ja som taká šťastná, že ju môžem vlastniť a zároveň tomu stále nemôžem uveriť. ^.^ Vyhrala som ju v súťaži, z čoho som mala OBROVSKÚ radosť a je totálne úžasná. :3 Neskutočne sa teším, že sa Comics Centrum pustilo do vydávania pôvodného komiksu Tomb Raider. Celkovo budú štyri diely a ja sa na ne už nemôžem dočkať, aj keď sa mi asi nepodarí mať všetky. A keďže Lara Croft je moja najtop hrdinka ever, kúpila som si tiež obidve Funko postavičky (Pop & Rock Candy), keď už oslavuje to 20. výročie. :3 Neustále som čítala o týchto Funko Pop-kách, ale ja som stále dúfala, že raz vydajú aj Larinku a konečne sa tak stalo. :3 Vyzerajú úplne mega krásne a spolu s Archivmi mi pripomínajú, ako veľmi je Tomb Raider mojou srdcovkou. 


7 komentárov:

  1. Tomb Raider je naozaj kráska! Aj funko-pop postavičky. Teším sa s tebou ^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ti teda poviem, žena jak lusk :* ;D ďakujém. <3 :)

      Odstrániť
  2. Životopisy svätých mám veľmi rada, ale o sv. Rite som zatiaľ nečítala nič, čo by si odporúčala? Tvoju recenziu Lišiaka Paxa som čítala po tom, ako som objavila tento blog, a je na zozname kníh, ktoré by som si chcela niekedy prečítať. A čo sa týka knihy, ktorú neviem postaviť na žiadnu poličku - u mňa je to jeden obrovský atlas sveta :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No, tých knižiek zas tak veľa o nej ešte nevyšlo a takmer všetky sú o modlitbách alebo novénach k sv. Rite. Ale prvá kniha, ktorú som čítala bol veľmi pekný životopis Svätá Rita - vzácna pomocnica od Jo Lemoinovej. Odporúčam tiež film Svätá Rita, ktorý je nádherne spracovaný a práve vďaka nemu som ju spoznala. ♥
      Môžeš mi potom napísať, čo si myslíš o Rite alebo ako sa ti páčil Pax. :) A ten atlas.. nuž, asi viem, ktorý myslíš. ;D

      Odstrániť
  3. juuj, ten Hugo obálka je krásna 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Všetky zo série sú také ňuňu. ^.^ :)

      Odstrániť
  4. No páni, krásne knihy ti pribudli♥ Och, a Perla v piesku - to si spravila tú najlepšiu výmenu! Je to nádherný príbeh, ale to sú všetky od Tessy (zbožňujem túto autorku!♥).
    Gratulujem k výhre a prajem ti mnoho krásnych chvíľ s týmito nádhernými knihami ^.^ Maj sa krásne!

    OdpovedaťOdstrániť