Ostrov stratených príbehov: BLOG | Piate narodeniny Ostrova stratených príbehov - už prešlo päť (k)rokov

11. septembra 2018

BLOG | Piate narodeniny Ostrova stratených príbehov - už prešlo päť (k)rokov


Minulý týždeň, konkrétne v utorok 4. septembra, Ostrov stratených príbehov oslávil už piaty rok od založenia. S radostným pocitom som každého otravovala každému hovorila: „Dnes má môj blog narodky!“ a nemohla som uveriť, že je to naozaj tak. Táto, pre mňa výnimočná, udalosť si zaslúži článok, ktorý sa, samozrejme, nezaobíde bez poďakovania. Takže: ďakujem za krásnych 5 rokov, ale nejdem sa tu veľmi rozcitľovať, pretože vám chcem ešte niečo povedať.

To podstatné, čo sa týka nielen týchto narodenín, ale celkového blogovania. Možno si pamätáte na môj vlaňajší článok o ôsmich lekciách, ktoré ma blog naučil. Tento rok som sa zamyslela nad niečím iným a zároveň podobným.

Všimli ste si tú slovnú hračku v nadpise? Päť (k)rokov (a ešte predtým to obrazné a zároveň aj doslovné „už PREŠLO“, haha :D). Keď mal blog svoje narodky, celý deň som si s dobrou náladou len tak pospevovala „päť rokov, rokov-krokov, päť rokov a krokov, lalala…“ ešteže cez slová v riadkoch nemôžete počuť môj falošný spev. Tento hit ma inšpiroval k vytvoreniu rebríčka piatich krokov (bez ohľadu na poradie), ktoré blog premieňajú na domov. Vznikla by z toho celkom pekná kytica kvetov. :)

Tešiť sa zo života.
Písať z úprimného srdca.
Vkladať do slov nádej.
Pokorne prijímať odozvu.
Starať sa o blog s láskou.

6 komentárov:

  1. To je krísne!
    Gratulujem tebe aj blogu ku krásnemu výročiu.
    A tie kroky si opísala krásne. Naozaj, tvoj blog je príjemným miestom práve preto, že tieto kroky dodržiavaš. :)
    Happy birthday!

    (a krásne fotky!)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zo srdca ďakujem za tvoje milé slová a veľmi sa teším, že tento blog tak vnímaš. :)

      Odstrániť
  2. Aly, obrovská gratulácia už k 5.narodeninám blogu - to je krása!♥♥♥ Rovnako ako ty, tak sa teším i ja, pretože už päť rokov sa môžem radovať z tvojich prekrásnych článkov a recenzií♥^.^♥ Tvoj blog, no najmä teba❤, mám véľmi rada, pretože cítim zakaždým z tvojich slov úprimnosť, radosť a dobrotu tvojho srdiečka...prajem ti ešte mnoho - premnoho krásnych rokov blogovania a mnoho inšpirácie pre nové články :)
    A opäť som nadšená zo spracovania tvojho článku - slovného aj vizuálneho. Nádherných päť krokov, v ktorých je zachytených tak veľa, a k tomu aj krásne fotografie kvetiniek - ach, ja tak rada k tebe zakaždým zavítam, pretože sa tu cítim tak dobre, vítaná a odchádzam vždy s lepším pocitom. ^_^
    Maj sa krásne!

    P.S.: Gratulujem výhercom!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mony, vrúcne ti ďakujem za tvoju podporu a štedré srdce, ktoré má tak veľa lásky pre každého človeka. ♥ Dúfam, že ťa s mojím blogom nikdy nesklameme a vždy bude pre teba a všetkých príjemným miestom :) Hoci sa blogovanie pre mňa stáva čoraz náročnejšie, stále je veľa vecí (napríklad tvoje krásne slová :), ktoré mi dodávajú silu pokračovať a aspoň sem-tam niečo napísať.
      Želám všetko dobré! ^.^

      Odstrániť
Ďakujem za komentár, vážim si ho a veľmi sa z neho teším. :)