streda 4. decembra 2013

Mesačná chvastačka #3 - november 2013 /meme/


Meme u Judit
Cieľom tohto meme je napísať, aké knihy nám rôznym spôsobom 
pribudli za celý mesiac do knihovničky a teda "pochváliť" sa nimi. :)

Knihy kúpené:
V polovičke novembra som už objednávala knihy ako darčeky k Vianociam a narodeninám (boli dve) a čo by to bolo za objednávku, kebyže tam neprihodím aj niečo pre seba, všakže? :D Kúpila som si aj tú úžasnú platennú tašku z Martinusu. <3 Mesto kostí ma zaujalo už dávnejšie, ale je to dosť veľká bichľa tak neviem kedy sa k nemu dostanem. A nad Den co den som ani nemusela premýšľať, to bola moja TOP #1 na mojom wishliste a strašne moc sa na to teším. :)


Knihy darované:
Troma pátračmi ma milo prekvapila sestra, na blogu je už aj recenzia. Ostatné knižky som dostala k narodeninám, ktoré mám na začiatku decembra, ale tak nejako som všetky dostala dopredu - na konci novembra. Dcéra dymu a kostí som dostala od mojej kamarátky Sabri. Spolu s Lýdia: Obchodníčka s purpurom a Upírskou akadémiou vyzerajú byť úžasné, majú nádherné obálky - ale viete, čo je ešte krajšie než ich obálky? Tie venovania v nich. <3 Už som vám povedala ako zbožňujem venovanie v darovanej knihe? :D
Týmto sa chcem všetkým veľmi poďakovať za každú knižku a za to, že si na mňa spomenuli. :)
Tak a ešte celá moja kôpka :)


8 komentárov:

  1. Aj ja milujem venovania v knihách :) Je to také osobné.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A bude to nádherné, keď si to po pár rokoch prečítam a tak. :)

      Odstrániť
  2. Prvé 2 veeeľmi závidím 8) Mesto kostí som síce čítala, ale chcela by som aj doma. UA mám tiež, chystám sa dokúpiť 3. diel hneď ako vyjde 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teším sa na to, keď budem mať doma celú UA v tom krásnom slovenskom vydaní. :)

      Odstrániť
  3. Krásne knihy:) :) závidím ti hlavne Mesto kostí a UA, ktoré som už čítala, ale chcem ich aj vlastniť ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja hlavne dúfam, že sa mi to bude aj páčiť. :D :)

      Odstrániť