utorok 31. decembra 2013

Sbírání listí - vyhodnotenie /projekt/



Tak, projekt skončil už 20. decembra, ale vyhodnocovací článok píšem až teraz, lebo... som sa hanbila nebol čas. :D Nebudem tu už písať zoznam prečítaných kníh a strán - ten nájdete v úvodnom článku. Skrátka, môj cieľ bol 3000 strán a ja som prečítala 2309 v 12 knihách. Chýbalo mi už len 691 strán, čo by som celkom určite zvládla, keby som takmer 2 týždne nepreflákala. Vtedy som akosi nemala chuť čítať a stranami v knihách som akurát tak iba listovala. :D Mala som to aj tak vypočítané, že aspoň jedna kniha za týždeň... Nuž ale, čo narobím - výzvu som nesplnila. Zlyhala som na plnej čiare.
Ale nie. :D
Musím však povedať, že ma táto výzva naozaj motivovala - bez nej by som možno prečítala ešte menej strán, pretože ja čítam naozaj pomaly. Ako slimák na dôchodku. :D Takže aspoň v tomto smere splnila svoj účel a pomohla mi zmenšiť počet neprečítaných kníh. No, to vlastne nie je celkom pravda, pretože mi pribúdali aj tak ďalšie. :D Toto je nekonečný kolotoč, joj...


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára