streda 1. januára 2014

Ďalšia knižná bilancia na ďalšom knižnom blogu :D 2013


Tento rok 2013 bol, čo sa týka knižného sveta, pre mňa úplne prevratný. Všetko toto sa začalo Mesiacom Harryho Pottera u laurdes v decembri 2012. Objavila som u nej svet recenzií a keď som úplne prvýkrát vyhrala súťaž - tiež u laurdes, bola to kniha Nočný cirkus - začala som spoznávať ďalšie a ďalšie blogy, všetky tie meme, challenge, blogerov, vydavateľstvá, ale hlavne knihy, o ktorých by som nemala ani tušenia! :)

4.9.2013 som sa rozhodla, že si vytvorím svoj blog aj ja - však názorov na knihy nie je nikdy dosť. Bola a som si vedomá, že to predstavuje veľa práce (už len vymyslieť si vlastnú prezývku), ale napriek tomu ma to baví. :)

Od 4. septembra 2013 som...
- 1x zmenila názov blogu :D
- 3x zmenila vzhľad blogu :D
- napísala 21 článkov (11 recenzií)
- získala 10 pravidelných čitateľov (jupííí... :D)
- získala 41 komentárov (spolu s mojimi)

V roku 2013...
- som prečítala 26 kníh (ale tak riadne som začala čítať až druhý polrok)
- mi do knihovničky pribudlo celkovo až 41 kníh (z toho som si kúpila 10 kníh, vyhrala 13 a ako darček dostala 18 kníh). Knihovnička mi už praská vo švíkoch skrutkách. :D


Zoznam prečítaných kníh


 Anežinka - Anna Ouhledová
 Božie deti 2
● #Klub záhad - Thomas Brezina - Prekliaty zámok
● #Padlí anjeli - Lauren Kate - Pád 
● #Padlí anjeli - Lauren Kate - Súženie
● #Padlí anjeli - Lauren Kate - Vášeň
● #Padlí anjeli - Lauren Kate - Vykúpenie
● #Padlí anjeli - Lauren Kate - Zamilovaní anjeli
● #Hry o život - Suzanne Collins - Skúška ohňom
● #Hry o život - Suzanne Collins - Drozdajka
● #Drahokamy - Kerstin Gier - Rudá jako rubín
● #Drahokamy - Kerstin Gier - Modrá jako safír
● #Drahokamy - Kerstin Gier - Zelená jako smaragd
● #Škola noci - P.C. Cast - Kristin Cast - Označená
● #Škola noci - P.C. Cast - Kristin Cast - Zradená
● #Škola noci - P.C. Cast - Kristin Cast - Vyvolená
● Klauzúra: Vstup zakázaný! - Consilia Mária Lakottová
● #Džínsový denník - Zuzka Šulajová - Džínsový denník
● Taký bol don Bosco - Enzo Bianco
● #Vlci z Mercy Falls – Maggie Stiefvaterová - Triaška
 Len počúvaj! - Sarah Dessenová
● #Malé klamárky – Sara Shepardová - Zlomyseľné
● Charlieho malé tajomstvá – Stephen Chbosky
● #Traja pátrači ??? - Marco Sonnleitner - Záhada futbalovej horúčky
● #Upírska akadémia - Richelle Mead - Upírska akadémia
● #Upírska akadémia - Richelle Mead - Mrazivý bozk

● požičané knihy
● darované knihy
● kúpené knihy

Tak a už mi len ostáva vyhlásiť najlepšiu knihu za rok 2013 z tých, ktoré som prečítala. Pre mňa to je úplne jasné a výhercom sa stáva...

Trilógia Drahokamy od Kerstin Gier! :)

A ak ste vydržali až do konca tohto článku, tak si zaslúžite aby som vám popriala šťastný nový rok. :D Veľa zdravia, čitateľov na blogu, zliav na knihy a poštovné :D a veľa... lásky. :) Boh vám žehnaj v novom roku. :)

4 komentáre:

  1. Šťastný Nový rok 8)

    Aktuálny vzhľad sa mi veeeľmi páči 8) Stále premýšľam nad tým, ako si také niečo vytvorila 8D
    Drahokamy sú super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jéj ďakujem. :) A ja som s ním spokojná, presne vystihuje názov blogu aj mňa. :) A konečne sa tu cítim "ako doma". :)

      Odstrániť
  2. Aj tebe šťastný nový rok. :)

    A je to pekná kôpka kníh. :))

    OdpovedaťOdstrániť