utorok 28. januára 2014

Nepriateľ v knižnom svete útočííí!


Ahojte,
stala sa mi fakt hrozná vec menom spoiler. Ale na takom mieste, kde by mali ľuďom dať za to pokutu! Na Goodreads! Chápete, tak ja si chcem prečítať zopár názorov na VA #3 Stínem políbená a tam BUM - hneď prvá veta spoiler na koniec! Až sa mi zahmlilo pred očami a rýchlo som to vypla. Nedočítala som to a teraz rozmýšľam, či to nebol iba výmysel... kiežby! Som z toho nešťastná, nenávidím spoilere.

Ale kedže si nie som istá, či to bude pravda, tí čo ste to už čítali si odkryte ten možnospoiler tu -> (Dimitri bude strigoj). Ak to nie je pravda, napíšte mi to. Ak to však pravda je, nehovorte mi to. :D :(

Chcem vám týmto povedať, že si dávajte pozor, keď čítate názory. Nezodpovední a neohľaduplní ľudia budú vždy a všade.

16 komentárov:

  1. Toto sa mi na GR už tiež stalo a dokonca som pri takom príspevku aj zanechala komentár, že toto sa predsa nemá robiť. Je to nepríjemné a nemám rada takýchto neohľaduplných ľudí :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže to je pravda... To len fakt ja musím mať takú smolu... :/

      Odstrániť
    2. Myslím, že sa to stalo už väčšine čitateľov. Bohužiaľ.

      Odstrániť
    3. Viem, ale myslela som, že práve pri tom najlepšom diele VA som natrafila na spoiler... aspoň čo som čítala.

      Odstrániť
  2. Taky se mi to stalo (sice u jiné knihy, ale no a co) a pekelně mě to naštvalo. A svého času se mi občas povedlo narazit na spoiler i v blogových recenzích, ale myslím, že už si na to snad všichni dávají bacha :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V recenziách sú neoznačené a neskryté spoilere podľa mňa veľká nezodpovednosť.

      Odstrániť
  3. Toto nie je až tak zlé. Najhoršie je to v recenzii a keď to nájdem v recenzii, ktorá je pre vydavateľstvo, a daná osoba si tú knihu nemusela ani kúpiť, tak vtedy iba rozhorčene krútim hlavou.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja sa veľmi vyhýbam spoilerom takže veľmi uvažujem čo kedy a kde napíšem. Okrem toho myslím, že spoilery vytáčajú každého a niekedy pred nimi neutečieme :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja sa tiež snažím písať bez nich, ale ak sa fakt potrebujem k niečomu vyjadriť a obsahuje to spoiler, tak ho schovám. Potom sa každý môže rozhodnúť, či ho chce vedieť.

      Odstrániť
  5. Spoilerom sa niekedy vyhnúť neviem, keď píšem recenzie a chcem vyjadriť svoj názor, bez menšieho spoileru to nejde..no vždy ho proste napíšem tak ako si ho napísala ty tu..nebije to do očí a prečíta si to len ten, kto chce.. :) na GR sa mi však veľa krát stalo, že keď som si čítala recenzie od užívateľov, bola tam vyspoilerovaná skoro polka knihy a popritom je na GR možnosť dať to do spoileru, ktorý si človek otvorí ak chce.. -_- škoda, že to niektorí nevedia používať -_-

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. *že sa to niektorým nechce používať. A keby to aj niektorí naozaj nevedeli používať, majú to jednoducho napísať bez spoileru. Nie je žiadne umenie napísať recenziu s prezradením veľkej časti deja.
      Ale toto tu bolo úplne nehorázné, hneď prvá veta "recenzie" bola = Lalala is a lalala, I hate it.
      No ďakujem pekne. :D

      Odstrániť
  6. Spoilery nesnáším - ať už jde o knihu, seriál neb ockoliv jiného.. Kdyžtak když je tam spoiler, tak to tam TUČNĚ napsat! Aby se nestávalo tohle.. :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tučne a hneď na začiatku upozorniť...

      Odstrániť
  7. na gr je aj možnosť označiť recenziu obsahujúcu spoilery, bohužiaľ drvivá väčšina ľudí to nevyužíva a preto sa stáva to čo teraz tebe, ono tento fakt môže skutočne pokaziť čítanie, mne sa to tiež stalo, kedysi som spoilery vyhľadávala, ale potom mi to permanentne kazilo dojem z knihy tak som prestala, teraz keď si náhodou prečítam spoiler tak ma to pekne vytočí a tento spoiler čo si si prečítala je bohužiaľ kľúčovým s trojke VA, asi by som tej osobe napísala niečo v duchu, že ďakuješ, že ti pokazila prekvapenie z knihy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj by som jej niečo napísala. ale už sa tam k tomu vracať nechcem, lebo si náhodou toho prečítam ešte viac...

      Odstrániť