utorok 4. februára 2014

SÚŤAŽ - Čakáme na film!



Rozhodla som sa, že prvýkrát v histórii ľudstva zorganizujem na mojom blogu súťaž.
Zrejme všetci knihomoli, knihomoľky a knihomoľčatá vedia, aký film podľa knižnej predlohy bude mať tento mesiac premiéru. Všetci sa tešíme čakáme na prvý diel Upírskej akadémie! :) Aby som však toto už netrpezlivé čakanie skrátila alebo trochu spríjemnila, súťaž bude na tému UA čo ste si vôbec nevšimli z obrázku, že? Chcem sa vám tým zároveň aj poďakovať za veľkú aktivitu a to, že tak milo komentujete. :) 
Ja sa veľmi teším na film, ale teraz už žiadne kecy a prejdime cez dva riadky k podmienkam súťaže. :D


Informácie o súťaži:
- Súťaž trvá od 4.2.2014 do 26.2.2014
- Ak sa podarí, výherca tu bude zverejnený 27.2. - teda v deň premiéry
- Po odoslaní e-mailu má 3 dni na to, aby mi naň odpovedal
- Posielam iba na Slovensko, českí čitatelia prepáčte, ale je to moja prvá súťaž tak zatiaľ iba SK
- výhercu vyberiem podľa random.org

POVINNÝ VSTUP
Pre vstup do súťaže napíšte k tomuto príspevku komentár s:
1. meno/prezývka
2. e-mail
3. odpovedz na otázky - Keby si si mohol/la vybrať, chcel/a by si byť radšej dampírom alebo morojom? A prečo? Stačí mi aj jedna veta, nemusíte sa rozpisovať ak sa vám nechce :D

NEPOVINNÉ VSTUPY
- ďalší komentár si môžte napísať, ak sa pridáte ku GFC nasledovateľom :) to mi v ňom napíšte pod akým menom nasledujete. Platí to aj pre tých, čo už pravidelnými čitateľmi sú. :) (je to naľavo, Pripojiť sa k tejto lokalite)
- a ešte jeden komentár si môžte napísať, ak budete zdieľať súťaž na FB :) poprosím link

A teraz, o čo sa vlastne súťaží?
Vyrobila som pre vás dve záložky na tému Upírskej akadémie, aké nemá nikto na svete. :) Vytvorila som ich na počítači a dala zalaminovať. Takže nehrozí, že by sa roztrhli. Snáď sa vám páčia a zapojí sa o ne aspoň jeden človek! :D Viem, že to nie je taká cena ako nejaká kniha, ale verím, že aj záložky dokážu urobiť radosť... :)


22 komentárov:

  1. Catty
    hopefuldream29@gmail.com
    Chcela by som byť človekom :) Ale keď už, tak radšej dampír, ten necicia krv a nemusí sa ženiť a vydávať za toho, koho mu iní určia.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Maci
    macussandor@gmail.com
    Úprimne - VA som nečítala, ale určite chcem vidieť aspoň film. Takže absolútne netuším čo je to dampír alebo moroj. :D Ale momentálne čítam Mechanickú princeznú (od Cassandry Clare), takže by som chcela byť tieňolovcom :D no a prečo? Hlavne kvôli tomu, že by som fáákt veľmi chcela bývať v Inštitúte a aj to killovanie démonov môže byť sranda :D a tiež by som chcela mať svojho parabatai-a. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Slávka
    slavka.kodadova@gmail.com
    Hehe tiež som Va nečítala, takže neviem, čo sú to dampíri a morojovia..mne sa však vždy páčili vlkodlaci alebo potom tieňolovci. a prečo? no vlkodlaci mi boli vždy sympatickí, mám rada psov a vlkov, tak mi to bolo také milé a tieňolovci lebo sa mlátili. Ja som sa ako malá strašne rada bila a dobrý andrenalín to bol. Teraz si skôr nervy vybíjam vo fitku.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dáša
    dasafrantova@gmail.com
    takže UA som ešte nečítal tiež, :( ...takže neviem o tom veľa, no knižky prvých 2 dielov sú už na ceste aby som to stihla do filmu :) ...prečítať... takže pekná záložka by sa určite hodila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. a sledujem ťa cez GFC ako Dáša Frantová :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. BTW. Sledujem ťa pod menom: andRea Cingelova :)

      Odstrániť
    2. Ariel
      adkacingelova@gmail.com
      A Morojom, lebo sú obdarení magickou schopnosťou, takže by som nielenže vedela používať nejaký element, ale... a toto je dôležité... mala by som svojho osobného strážcu dampíra - najlepšie hneď Dimitria. :D

      Odstrániť
  7. Janka
    janapasierbova@gmail.com
    Asi by som chcela byť skôr morojom. Podľa mňa majú väčšiu slobodu a ešte keby som ovládala nejaký živel. Hmmm. No a určite by som sa chcela naučiť aj sama brániť, nezaspala by som na vavrínoch a nespoliehala len na ochranu dhampírov.
    GFC sledujem ako Janka Pasierbová
    A túto úžasnú súťaž zdieľam tu https://www.facebook.com/janka.pasierbova

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Fede
    fedejanostiakova@gmail.com
    Z toho, čo som zatiaľ vydedukovala o dampíroch, tak by som chcela byť asi jedným z nich, pretože rada zodpovedám sama za seba a nemusím sa spoliehať na druhých (čo sa týka ochrany života v knihe).

    OdpovedaťOdstrániť
  9. 1. Nikee
    2. kovalcikovadominika@gmail.com
    3. skôr by som bola dhampírom, nemám veľmi rada krv a nechcela by som ju piť, a dhampíri majú lepšie postavy... viac kriviek... nie ako vysokí chudí moroii :D
    NEPOVINNÉ VSTUPY
    GFC:Nikee

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja som ešte zabudla dať že ťa sledujem- Slavka

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja som ešte zabudla dať že ťa sledujem- Slavka

    OdpovedaťOdstrániť
  12. E_V_E (aj GFC)
    zdielam - https://www.facebook.com/ReadLikeMe?ref=hl
    di_va22@azet.sk

    Je ťažké vybrať si 8D Morojom by som chcela byť, pretože by som mala nejakú coolovú nadprirodzenú schopnosť a Dhampírom preto, že by som nakopávala zadky každému 8D Myslím ale, že sa vo mne nezaprie fanynka čarodejníc, takže nadprirodzené schopnosti Morojov by som brala asi viac 8)

    Skvelo si vymyslela súťaž, tieto záložky sú naozaj originálne 8)

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Peťo Peťuš Kucharík (aj GFC)
    zdieľanie : https://www.facebook.com/pages/V-krajine-kn%C3%ADh/214618375410089?fref=ts
    e-mail: peto.kucharik01@gmail.com
    Určite Moroj. Síce som Upírsku akadémiu nečítal (hanbím sa) ale viem že Moroj má nadprirodzené schopnosti , a preto Moroj (do pekla , už si konečne musím prečítať Upírsku akadméiu).
    Inak krásne záložky.

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Lia
    elisbree@gmail.com
    Nastopro by som chcela byť dampírom :D Sú proste takí badass, ochraňujú morojov(ktorí sú leniví na to, aby sa chránili sami pravdaže) a Rose je super. Ja som už odmala rada predstierala, že som kick-ass hrdinka a preto ma v knihách skôr zaujmú takíto hrdinovia, než tí, ktorí sedia na zadku a čakajú na záchranu - takže to mi zostalo až do dnes, len sa už neoháňam železnou tyčou a nepredstieram, že je to meč :D
    v GFC Lia Bree
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=660226140681405&id=423075834406085&stream_ref=10

    OdpovedaťOdstrániť
  15. MiMi
    miriam.ondrusekova@gmail.com
    určite dhampírom pretože vedia lepšie nakopávať zadky a morojovia sú na mna moc nudný :D :D
    GFC: MiMi
    FB: https://www.facebook.com/miriam.ondrusekova/posts/736436023034675?stream_ref=1

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Mária Marry
    majusga15@azet.sk
    Dhampír, jednoznačne. Oni sa totižto nikdy nenudia. Vždy majú čo robiť a takmer vždy je to niečo, čo robia pre druhého. Celí život zasvätia jednej osobe a sú tak spokojní.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Sledujem ťa: Mária Marry Mikušková
    Zdielala som: https://www.facebook.com/pages/Marys-world-Im-Loving-Books/526620557404042

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Baška
    barcadobrucka@gmail.com
    Zrejme damphír pretože mám pocit že majú väčšiu moc nad svojim životom a idú cez mŕtvoly , nikto ich neochraňuje. Sú silnejší a myslím že i emocionálne nie len fyzicky. Sú tomu čo robia zaviazaný a robia to vždy. A hlavne nie sú sebecký ako zvyčajne my ľudia pretože ich náplňou práce je chrániť niekoho vlastným životom.

    OdpovedaťOdstrániť
  19. 1. Timi (aj GFC)
    2. ipearwebsite@yahoo.com
    3. Dhampír, aj keď schopnosti Morojov by som chcela mať, škoda, že ich nezdedili :) Ale tak zabíjanie Strigojov bol vždy môj sen :D

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Baja
    baajushkaa@gmail.com
    Určite radšej dampírom, lebo by som vedela bojovať (a mala by som pekných spolužiakov :-D)

    OdpovedaťOdstrániť