utorok 1. apríla 2014

Mesačná chvastačka #7 - marec 2014 /meme/


Meme u Judit
Cieľom tohto meme je napísať, aké knihy nám rôznym spôsobom 
pribudli za celý mesiac do knihovničky a teda "pochváliť" sa nimi. :)

Knihy darované:

Všetky nové obyvateľky mojej knihovničky sa ku mne nasťahovali nahrnuli na konci mesiaca, pretože som vtedy mala jeden sviatok a všetci dobre vedia, ako veľmi mám rada knihy a že sa im vždy poteším. Ako prvú som dostala knihu Betsabe, ktorá je z edície Výnimočné biblické ženy od Francine Riversovej. Potom to boli dve knižočky V dnešný večer, Pane a Oblíbené židovské anekdoty. Leona - stotníková žena bol môj vlastný výber, chcela som ju mať ku knihe Lýdia - obchodníčka s purpurom, ktorá sa mi veľmi páčila. Má nádhernú obálku! :) No a nakoniec mi pribudla kniha Keď Boh robí citronádu, ktorú teraz čítam. Tá obálka je tiež úžasná. :) Všetkým za knihy a za to, že si spomenuli zo srdca ďakujem. :)

Knihy vyhrané:

Tento mesiac som vyhrala Volanie kukučky a prekvapilo ma, keď mi hneď o dva dni už aj prišla domov. Rowlingová teda riadne obľubuje hrubočižné knihy, vážne neviem ako dlho ju budem čítať. :D Ale teším sa na ňu, pretože si chcem od nej prečítať aj niečo iné ako HP. S hrôzou však zisťujem, že už pre ňu naozaj nemám v knihovničke miesto. To aby mal človek samostatnú knihovňu pre Rowlingovej hrubánske knihy. O.o

Spolu:

12 komentárov:

  1. Závidím Kukučku, hrozne moc by som ju chcela :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ... teším sa spolu s Tebou, Aly, z toľkým zaujímavých a hodnotných kníh ... Marec-mesiac knihy sa na objeme Tvojej knihovničky milo a štedro podpísal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne kúsky :) boh robí citronádu a kukučku by som si veľmi rada prečítala aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aaaa výhru ti závidím, knihu by som si chcela prečítať, je to koniec koncov Rowlingová.:D Aj ostatné knihy vyzerajú zaujímavo.:) Inak máš úplne nádherný vzhľad.^^

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, ale je divné, že tam je mužské meno. :D Inak ďakujem. :) :)

      Odstrániť
  5. pekné kúsky :) Leona a Keď Boh robí citronádu ma zaujali :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mňa tiež, dlho som po nich pokukovala a nakoniec som ich dostala ako darček. :)

      Odstrániť