štvrtok 26. júna 2014

#bloger tag 2. časť

Mám tu druhú časť tohto tagu, kedže som bola nominovaná dva krát. Prvú časť nájdete tu.

Otázky od Marcely

Čo ťa viedlo k založeniu si blogu? Čo ťa na ňom najviac baví?
Premýšľala som nad blogom dlho, aj som ich predtým niekoľko vytvorila a vymazala, ale najviac ma nakoplo to, keď si kamarátka založila blog tiež. Vnímala som/vnímam blog ako takú cestu a spôsob zdieľať aspoň kúsok dobrého v tomto veľkom svete. A to je to, čo ma najviac baví. :)

Z ktorého vydavateľstva najradšej čítaš/kupuješ knihy?

Asi Cooboo, Kumran, Slovart a Ikar.

Ktoré ročné obdobie máš najradšej a prečo? V ktorom sa ti najlepšie číta?
Každé ročné obdobie má niečo, kvôli čomu sa naň teším. Ale najradšej mám asi leto kvôli teplu, slnku a hlavne kvôli dlhým slnečným večerom. A v každom období čítam rovnako pomaly.

Ktorý druh literatúry čítaš najradšej a ktorý naopak zo srdca nenávidíš?

Zo srdca sa nedá nenávidieť - ono je stvorené na iný cit. :) Keď je kniha dobrá, môže byť aj zo žánru, ktorý inak nečítavam. Nemám taký obľúbený druh literatúry, proste raz mám náladu na YA, inokedy fantasy, dystopiu či kresťanskú literatúru.

Ako to riešiš v takomto horku?
Ale veď ešte ani poriadne nezačalo leto. :D

Máš radšej hory alebo more?
Obidva sú svojím spôsobom nádherné.

Cestuješ rád/a? Kam by si sa chcel/a ísť pozrieť?
Ani nie, pretože nerada cestujem autom na dlhšiu dobu. Iba ak vlakom. A kam? No neviem, ja som taký doma-sed. :D Možno niekam, kde by som mala nádherný výhľad na hory alebo more a ich čerstvý/morský vzduch. Niekam, kde by stačilo iba sedieť vysoko na obrovskej terase a pozerať sa. :)

Najobľúbenejšie jedlo? Najnenávidenejšie jedlo?
Najradšej mám asi rizoto a celkovo niečo s kuracím mäsom a potom také zvláštne pizza-rožky, ktoré vlastne vôbec nevyzerajú ako rožky. :D A nemám rada (mierne povedané) držkovú, či ako sa to volá. Z toho mám traumu, brr. :D

Aké blogerské ambície máš? Nejaké vyhliadky do budúcna? :)
Iba chcem, aby tu ľudia chodili radi. :) Ale čo si budem nahovárať, chcela by som aj nejakú spoluprácu. :D

Čo si na ľuďoch prvé všimneš a čo ťa na nich najväčšmi irituje?
Asi to, či mi opätujú úsmev. A aký je ten úsmev. A čo ma irituje... hm, napríklad keď striedajú vlastné názory ako im pasuje. Raz povedia toto, o týždeň úplny opak. Existuje na to jeden výraz, ale je mierne neslušný. :D

8 komentárov:

  1. K tým ambíciám do budúcna: Spoluprácu zoženieš jednoducho. Len sa treba ozvať nejakému vydavateľstvu alebo internetovému kníhkupectvu. Veľa ľudí má spolupráce a niektorí majú oveľa kratšie blog ako ty a aj menej nasledovateľov. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veď ja som už aj písala, ale takmer nikto mi ani neodpísal. :D

      Odstrániť
    2. To fakt? :D Tak to si písala asi na nesprávny mail a zle si to možno sformulovala. Mne odpísali všade aj vtedy, keď nemali záujem :D

      Odstrániť
    3. No mne tri neodpísali. :/ :D

      Odstrániť
  2. Čo sa týka toho cestovania,tak sme na tom asi rovnako-tiež som domased-...a aj mne stačí krásny výhľad+ticho niekde na lúke a dokonalosť je na svete....Slovensko je krásne :) A myslím,že sa ti určite po čase niekto ozve....verím tomu a želám ti,aby to bolo čím skôr-zaslúžiš si to! :D Tvoje recenzie sú vždy krásne.....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, veľmi si to vážim, naozaj si ma potešila. :)

      Odstrániť
  3. Já miluju léto hlavně kvůli dlouhým večerům :). Protože v létě pak celá rodina snad až do půl jedenácté večer sedíme venku na naší pergole neb jak se tomu říká a povídáme si, nebo posloucháme hudbu... Jo jo, léto je krásné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To znie super. :) Až na tie komáre. :D

      Odstrániť