streda 9. júla 2014

Moje nové krásky-lásky-lepiace pásky...


Ahojte ostrovčatá,

dnes som vám pôvodne chcela napísať článok Unboxing - čiže postupné otváranie balíčku. Už odkedy som si tie knižky objednala, veľmi som sa na ne tešila. Takže keď mi balíček prišiel, samozrejme, že som to nezvládla a už som sa nezdržovala fotením. Ešte skôr než som povedala "jupííí" som  prestrihávala lepiacu pásku. :D

Stihla som si však všimnúť milú nálepku na balíku. Martinus vždy prekvapí niečím novým a zaujímavým. :)

Vo vnútri som si našla môj dlho očakávaný 4. diel Upírskej akadémie (tie obálky sú čoraz krajšie a krajšie) a moju dlho chcenú knihu Volání netvora, ktorú som vychytala v zľave a teraz sa podržte za 2 eurá! Keď som to videla, skoro som dostala šok a hneď som objednávala. Má na dotyk strašne super obálku. Som taká šťastná, že už mám obe knihy doma a môžem sa pustiť do ich čítania teda až potom, čo sa rozhodnem, ktorú začať prvú.

Ostatné nádherné drobnosti, ktoré som v balíku našla vidíte na fotke. Z každej jednej mám neskutočnú radosť a ďakujem Martinusu, že čítajú každú jednu poznámku a zákazníkov naozaj počúvajú. :)
Majte sa krásne





8 komentárov:

  1. Na obě knihy se taky chystám. :) Vypadají krásně. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Verím, že ani ich obsah nesklame. :)

      Odstrániť
  2. Chcem :D ! Volání netvora sa chystám čítať a takisto aj Upírsku akadémiu :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno, že je VN ešte stále v zľave. :)

      Odstrániť
  3. To Volání netvora si pôjdem kúpiť! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. UA vyzerá super, ale už som to čítala po česky, tak ma nakupovanie slovenských dielov akosi neláka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To chápem, ale ja som ju nečítala v češtine. :)

      Odstrániť