pondelok 4. augusta 2014

Mesačná chvastačka #11 - júl 2014 /meme/


Meme u Judit
Cieľom tohto meme je napísať, aké knihy nám rôznym spôsobom 
pribudli za celý mesiac do knihovničky a teda "pochváliť" sa nimi. :)

Knihy kúpené:
Tento mesiac som trošku viac nakupovala, ALE - Volání netvora bolo v zľave za 2€ takže to letelo do nákupného košíka rýchlosťou blesku. Takisto som tam hneď aj prihodila 4. diel UA, veď čo už by to bolo len za dvojeurovú objednávku? Na hanbu akurát. :D Ďalej som postúpila v mojom postupnom zbieraní Slávnej päťky o jeden diel. ♥ A nakoniec som si konečne kúpila čítačku - som s ňou moc spokojná! Našla som tam aj okolo 500 kníh (no je to výber v taliančine, španielčine, nemčine, atď. ... a potom ešte v azbuke -_-) ale aj veľa po anglicky - medzi nimi sú aj také klenoty ako Pýcha a predsudok, Emma, Alica v krajine zázrakov, Sherlock, Vianočná koleda... takže super. :)

Knihy na recenziu:
Slza je od Ikaru, má nádhernú obálku a som asi jediná, kto ju ešte nedočítal. Keď ja čítam tak pomaly. :/ Keby som čítala tak rýchlo, ako nakupujem dvojeurové knihy. :D Stratená duša je prvý diel tejto série a mám ju od Knihcentra, čo je moja najnovšia spolupráca! ♥ Za obe knižky moc ďakujem. :)

Knihy spolu:

28 komentárov:

  1. Upírska je skvelá :3 :D Štvorka sa mi páčila asi najviac zo série :3 :) Slza prišla aj mne a tiež som sa k nej ešte nedostala :) :D Volání netvora by som si chcela aj ja prečítať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dúfam, ze aj mne sa bude páčiť. :)

      Odstrániť
  2. som zvedavá čo povieš na slzu :) mne sa dost páčila, síce mala muchy, ale v celku originálny príbeh :) volání netvora si uz nejaký ten piatok plánujem kúpit ale ešte som sa k tomu akosi nedostala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja už vnímam tie muchy, ale tak som iba v polovičke a nečíta sa to zle. :)

      Odstrániť
  3. Teším sa s Tebou, Aly, zo všetkých Tvojich nových kníh, z novej spolupráce s Knihcentrom a teším sa s Tebou i z čítačky, pre ktorú si sa nakoniec rozhodla :)
    Prajem Ti veľa veľa pekných a obohacujúcich chvíľ pri čítaní...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nie je nič lepšie ako natrafiť na knihu,ktorú si chcela a je v neskutočnej zľave :D....to poznám :).....a som rada tvojim novým spoluprácam-tak si sa nakoniec dočkala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hotový šokový moment. :D ... Ďakujem. :)

      Odstrániť
  5. Upírsku s týmito krásnymi obálkami závidím ;) čítačku máš tiež krásnu a je super, že už je plná kopou skvelých kníh :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Krásné knihy, dneska jsem na Slzu zrovna koukala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Slzu práve čítam a zatiaľ je to celkom fajn, len Ander je nejaký divný. Nehovoriac o tom, že si ho predstavujem, ako jedného známeho, lebo ten sa tak tiež volá. Keď nad tým teraz uvažujem, začala som si ho tak predstavovať, až keď sme sa o ňom rozprávali s kamoškou a nie je to práve zaujímavá predstava.
    No som zvedavá na pokračovanie, dúfam, že ma to bude baviť viac ako Pád.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No ďakujem ti, teraz si budem predstavovať zas ja ako asi vyzerá ten tvoj Ander. :D ... Ďakujem, už som si ju aj pomenovala. :D

      Odstrániť
    2. Pošlem ti fotku? :D :D Nie... radšej nie, nechceš ho vidieť :D zostaň pri svojich predstavách, tie sú zaručene lepšie :D

      Odstrániť
  8. Volanie netvora sa mi páčilo, snáď bude aj tebe.:) Aj UA je moja srdcovka. A tá čítačka vyzerá super.
    Stratenú dušu by som si rada prečítala, láka ma.:D Slze sa asi naopak vyhnem.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Volanie netvora je úžasná kniha , mne sa strašne páčila. Slzu by som si chcela prečítať.. len som sa k nej ešte nedostala ..
    http://addicted-to-read.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Verím, že Volání bude veľmi výnimočné. :)

      Odstrániť
  10. Skvělé kousky :) Vampýrská akademie je skvělá a Mezi nebem a zemí je super oddechovka :)
    Správnou pětku jsem vždycky zbožňovala, ráda si ji znovu připomínám tím, že se do ní občas začtu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Jé, správná pětka! Ta nostalgie! :)

    OdpovedaťOdstrániť